I første halvår 2019 åpner Porsche Center Asker & Bærum - plassert midt i et av våre største markedsområder. Porsche har en helt unik posisjon i Sports- og Premium bilsegmentet, med en svært godt befestet posisjon i Norge. Mulighetsrommet er stort.

Selv en Porsche må av og til innom et serviceverksted – enten for en enkel periodisk service, eller når noe mer alvorlig har hendt bilen. Den første personen kunden møter da, er deg! 

I Porsche skal kunden kunne forvente kundeservice i verdensklasse og dette er din hovedoppgave.

Til Porsche Center Asker & Bærum søker vi Servicerådgiver som har et brennende engasjement for den gode kundeopplevelsen. Du er kommersielt anlagt, har fremragende kommunikasjonsevner og er utpreget kundeorientert. Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. Du har med deg en god og velutviklet verktøykasse med gode kundeopplevelser i som du aktivt bruker. 

Servicerådgivers viktigste arbeidsoppgaver er å tilrettelegge og sørge for at kundens opplevelse ved serviceverkstedet hos Porsche Center Asker & Bærum er i verdensklasse. I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt og at kjøretøyets tid på verkstedet blir så kort som mulig. 

VÅR IDEALKANDIDAT
Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende rolle og oppgaver– fortrinnsvis fra tilsvarende virksomhet og som identifiserer seg med følgende egenskaper:

  • Utadvendt og imøtekommende
  • Oppriktig engasjert i kunde
  • Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
  • Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
  • Stor arbeidskapasitet
  • Positiv og samarbeidsvillig
  • Nøyaktig og pliktoppfyllende
  • Gode kommunikasjonsevner 

ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER
Servicerådgiver har det overordnede ansvaret for kundens opplevelse med verkstedet er i verdensklasse, herunder

  • være ansvarlig for mekanikere og teknikernes komplette og korrekte utførelse av reparasjonsordrer i overensstemmelse med Porsches retningslinjer, serviceprosess og bestemmelser.
  • sikre optimal arbeidskvalitet ved hjelp av egnet verkstedutstyr, testutstyr og metoder
  • Booke inn og planlegge verkstedsoppdrag.
  • lede, instruere og motivere
  • sikre effektiv informasjonsflyt
  • sørge for at de gjeldende vilkår og betingelser for reparasjoner overholdes
  • Håndtere kundehenvendelser som måtte tilfalle serviceavdelingen. 
  • Oppfølging av varelager, verktøy og utstyr
  • Oppfølging av kunden før, under og etter verkstedsbesøk

NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER:

  • Høyere relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk 
  • Minimum 3-5 års relevant arbeidserfaring
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • God IT kompetanse, herunder gode ferdigheter innen Microsoft Excel, Power Point og Word
  • Rette kandidat er svært kundeorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i sitt arbeid
  • Plettfri vandel og førerkort klasse B

VI KAN TILBY:

  • En spennende rolle på et vinnerlag der kundeopplevelse i verdensklasse er vårt viktigste mål
  • Meget godt arbeidsmiljø både faglig og sosialt
  • Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største og mest spennende merkevare

Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.

Vi behandler alle henvendelser konfidensielt, om ønskelig i første omgang også overfor vår oppdragsgiver.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Resumé AS – Executive Search & Selection
Kontaktperson: Knut Forså
Telefon: +47 909 24 341