Vi søker to serviceinnstilte, fleksible og strukturerte medarbeidere med godt humør som har lyst og kompetanse til å fylle rollen som BMW-tekniker. 
 
BMW-tekniker er et konsept utviklet av Bilia. Som bilmekaniker hos oss vil du raskt settes inn i rollen som BMW-tekniker. Du vil få tildelt dine egne kunder og ha ansvaret fra kunden kommer til serviceverkstedet eller ringer for å bestille tid, til bilen er ferdig reparert, fakturaen gjort opp og bilen er klar for henting. Her får du muligheten til å bygge en egen portefølje med frihet til å styre egen produksjonsplanlegging. Selvfølgelig alltid med et team av gode og godt kvalifiserte kolleger rundt deg. 
 
Arbeidsmetoden vil gi rette vedkommende enorme muligheter for utvikling og egen ansettelsesverdi. 
 
Serviceteknikerne danner selve kjernen i vår verkstedvirksomhet og har en sentral rolle i den daglige driften. Du vil alltid ha tilgang til topp moderne utstyr, og sammen sørger vi for at du alltid er oppdatert med riktig kompetanse og kursing. 
 
Arbeidsoppgaver og ansvar: 

  • Ansvar for kunden og bilen fra A til Å. 
  • Motta timebestillinger og gjøre avtale med kunden. 
  • Ta imot kunden ved innlevering av bilen og utføre reparasjon eller service. 
  • Utlevering av bilen til kunden samt fakturering. 
  • Andre administrative oppgaver.  

Vi ønsker deg som:

  • er faglig dyktig og har interesse for BMW 
  • har fagbrev som bilmekaniker 
  • liker å jobbe systematisk og forstår viktigheten av kvalitet 
  • er selvstendig, nøyaktig og samarbeidsvillig 
  • har vilje til å stå på for kundens og bedriftens beste 
  • behersker norsk språk skriftlig og muntlig 

Vi stiller høye krav til faglige kvalifikasjoner og kvalitet på utført arbeid, da dette er et fokusområde for oss. 
 
Vi kan tilby:

  • interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et hyggelig miljø 
  • topp moderne verktøy og utstyr 
  • konkurransedyktige betingelser samt gode pensjons- og forsikringsordninger 

Virker dette interessant og du har spørsmål om stillingen, er du velkommen til å ta kontakt.

Høres dette ut som en interessant mulighet for deg, ser vi fram til å motta din søknad. Kvinner oppfordres til å søke.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 25. januar 2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Leif Håkon Karlsen
Tittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 530 25 848
E-post: leifhakon.karlsen@bilia.no

Bilia Personbil AS er et datterselskap i Bilia-konsernet og har salgs- og serviceansvar for BMW, MINI og Volvo. Bilia Personbil har avdelinger i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark og Vestfold. 

Vårt sterkeste konkurransefortrinn er fornøyde kunder og god service. Da er det svært viktig at våre medarbeidere har riktig kompetanse og er engasjerte i arbeidet sitt. 

Å være «bransjens beste servicebedrift» er vår visjon og vi har ca. 1.100 medarbeidere som hver dag etterstreber å skape en positiv opplevelse for alle som besøker Bilia.

Bilia i Norge er en del av Bilia-konsernet som er børsnotert i Stockholm. Vi er en av Europas største bilkjeder og finnes også i Sverige, Tyskland, Belgia og Luxembourg. I Norge tilbyr vi bilsalg, finansiering, verkstedtjenester samt tilbehørs- og reservedelssalg for BMW, MINI, Volvo, Toyota og Lexus. 

Vi har 25 lokasjoner i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark, Vestfold og Trøndelag. Vårt hovedkontor ligger på Økern i Oslo og her finnes de fleste stillinger innen administrative og sentrale funksjoner som personal/lønn, økonomi, markedsavdeling og innkjøp.