Bilforlaget er Norges største spesialforlag for bilinformasjon og vi satser for videre vekst og utvikling.

Som digital markeds- og salgskonsulent vil du blant annet utføre salg og håndtering av stilling ledig-annonser og abonnement.

I tillegg til å ha mye kundekontakt, må du kunne jobbe strukturert og systematisk med en del rutineoppgaver.

Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel. 

Egenskaper:

  • Er rask og effektiv på data 
  • Er strukturert og nøyaktig
  • Svært gode norskkunnskaper
  • Liker å snakke med kunder på telefon
  • Godt humør

Er pålitelighet og serviceinnstilling to ord som beskriver deg godt, vil du etter all sannsynlighet trives i denne stillingen.

Kvinner oppfordres til å søke.

Bilbransjebakgrunn er ingen forutsetning. Men vi håper og tror du raskt vil dele vår interesse for hele bilbransjen, fra bilkultur via dagens import- og forhandlervirksomhet til bransjens utfordrende fremtid.  

Vi behandler selvsagt din forespørsel og/eller søknad konfidensielt.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: petter@bilforlaget.no
Merkes: "Markedskonsulent"
Frist: 9. august 2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Petter K. Bjørkelo
E-post: petter@bilforlaget.no

Bilforlaget står bak bransjenyhetstjenestene BilNytt.no og MotorBransjen.no, stillingstjenesten BilJobb.no, samt bilportalene BilNorge.no og YrkesBil.no. Bilforlaget gir også ut bladene Bil, YrkesBil og MotorBransjen, som er markedsledere i sine respektive segmenter.

Bilforlaget AS er Norges største spesialforlag for bilinformasjon. Forlaget ble etablert i 1975, har 20 ansatte, omsetter for rundt 33 millioner kroner og holder til sentralt på Skøyen.