Regionsjef servicemarked er ansvarlig for å lede og utvikle servicemarkedet innenfor sin region med vekt på innføring og gjennomføring av gode standarder, prosesser og retningslinjer. Bilias visjon er å bli bransjens beste servicebedrift gjennom gode kundeopplevelser. Derfor er det en viktig del av rollen å utvikle og implementere tjenester og produkter som kan bidra til vår one-stop-shop-strategi, hvor vi ivaretar alle kundens bilrelaterte behov.

Du vil bli en del av et dyktige lag med dedikerte kolleger. Hos Bilia mener vi de gode resultatene kommer gjennom laginnsats hvor du, dine kolleger og dine verksteder bidrar positivt. Du vil få en bred kontaktflate internt i Bilia og ikke minst vil du være tett på noen av bilbransjens mest innovative produkter i en svært spennende tid.

Vi tror du trives i en hektisk arbeidsdag, har gode sosiale antenner, er robust, har økonomisk og teknisk forståelse og viser respekt for andres synspunkter. Du motiveres av å se at dine medarbeidere lykkes gjennom dialog og samarbeid med deg. Er du rett kandidat, vil vi gi deg mye tillit og stor mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag.

Arbeidsoppgaver:

  • Overordnet ansvar for servicemarkedet hos våre forhandlere i Buskerud, Hedmark og Oppland.
  • Strategiutvikling for å øke markedsandel og lønnsomhet i servicemarkedet.
  • Bidra til utvikling av produktivitet og effektivitet sammen med salgsavdelingene.
  • Følge opp og iverksatte forbedringstiltak.
  • Bidra til en åpen og inkluderende kommunikasjon innad i Bilia.
  • Bistå med rapportering, statistikk og analyser til ledergruppen.
  • Overvåke og analysere markedstrender.
  • Teknisk produktstøtte til regionene og sørge for opplæring innen dette.

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse på høyskole- eller universitetsnivå. Erfaringsbasert kompetanse kan kompensere for eventuelt manglende formell utdannelse.
  • Erfaring fra bransjen er en fordel, men all relevant bakgrunn vil bli vurdert.
  • Du har god ledererfaring.
  • Vant med bruk av datasystemer, Word, Excel og PowerPoint.
  • Komfortabel med engelsk som språk.
  • Førerkort klasse B.

Personlige egenskaper:

  • Du er sosial og har god evne til å bygge og opprettholde relasjoner.
  • Kommersiell legning sammen med et sterkt engasjement for gode kundeopplevelser.
  • Analytisk og nytenkende.
  • Gode samarbeidsegenskaper.
  • Uredd og selvgående med høy grad av selvdisiplin og gjennomføringsevne.

Vi tilbyr:

  • konkurransedyktige betingelser
  • solide forsikrings- og pensjonsordninger
  • god firmabilordning
  • sentral stilling i ledende organisasjon

I Bilia Personbil jobber det ca. 1.200 personer hvorav 12 % kvinner, et tall vi jobber med å øke. Derfor oppfordrer vi kvinner til å søke stillingen som Regionsjef servicemarked Volvo.

Vi imøteser din søknad.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 15.12.2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Bjørnar Hasle
Tittel: Regionsdirektør
Telefon: 481 55 474
E-post: Bjornar.hasle@bilia.no

Bilia i Norge er en del av Bilia-konsernet som er børsnotert i Stockholm. Vi er en av Europas største bilkjeder og finnes også i Sverige, Tyskland, Belgia og Luxembourg. I Norge tilbyr vi bilsalg, finansiering, verkstedtjenester samt tilbehørs- og reservedelssalg for BMW, MINI, Volvo, Toyota og Lexus.

Vi har 26 lokasjoner i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark, Trøndelag, Vestfold og Østfold. Vårt hovedkontor ligger på Økern i Oslo og her finnes de fleste stillinger innen administrative og sentrale funksjoner som personal/lønn, økonomi, markedsavdeling og innkjøp.

Bilia Personbil AS er et datterselskap i Bilia-konsernet og har salgs- og serviceansvar for BMW, MINI og Volvo. Bilia Personbil har avdelinger i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark, Vestfold og Østfold.

Vårt sterkeste konkurransefortrinn er fornøyde kunder og god service. Da er det svært viktig at våre medarbeidere har riktig kompetanse og er engasjerte i arbeidet sitt. 

Å være «bransjens beste servicebedrift» er vår visjon og vi har ca. 1.200 medarbeidere som hver dag etterstreber å skape en positiv opplevelse for alle som besøker Bilia.