Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
Vi søker Forhandlerutvikler servicemarked!
Bli en viktig og sentral nøkkelperson, og bidra med å sette retningen for servicemarkedet i hele Mobile-konsernet.
Mobile-konsernet er en av Norges største bilaktører – og vi har ambisjoner deretter. Vi ønsker nå å styrke konsernets sentrale servicemarkedsledelse for å sikre enda bedre kundeopplevelser, mer fremtidsrettet og smartere drift og bedret lønnsomhet. Vi søker derfor etter ny forhandlerutvikler servicemarked som vil være sentral i det å ta oss til neste nivå.
Dette er rollen for deg som motiveres av utfordringer og utvikling, har et skarpt øye for forbedringer – og brenner for å gjøre andre gode. Vi er spesielt ute etter en kandidat med erfaring og som som er faglig sterk innen servicemarkedsdrift, og som evner å være en tydelig og motiverende fagressurs i hele kjeden.
Om rollen:
Som vår nye forhandlerutvikler servicemarked blir du en viktig og sentral del av konsernfunksjonen. Du vil jobbe tett med servicemarkedssjef konsern og vil være med på å forme strategi, standarder og konsepter for hele kjeden. Samtidig vil du være ute hos forhandlerne og skape faktisk endring i hverdagen gjennom analyse, rådgivning, faglig støtte, motivasjon og utviklingsarbeid.
Du vil bli bindeleddet mellom konsern og forhandler – og en drivkraft for vekst, kvalitet og profesjonalisering.Kort sagt: Du skal bidra til at servicemarkedet i Mobile blir litt bedre hver dag.
Dette vil du jobbe med:
Løfte drift, struktur og kundereise i servicemarkedet hos forhandlerne
Analysere nøkkeltall, finne forbedringsmuligheter og omsette innsikt, erfaringer og kunnskap til konkrete tiltak
Sikre sterk faglig forankring i nye prosesser, konsepter og standarder
Trene, støtte og utvikle servicemarkedssjefer og kundemottakere
Sørge for god etterlevelse av Mobile sine standarder, konsepter og KPI-er
Lede og delta i forbedringsprosjekter på tvers av lokasjoner
Være en kulturbygger og pådriver for beste praksis i hele kjeden
Hvem ser vi etter?
Du har solid erfaring fra servicemarkedet i bilbransjen
Du er faglig sterk, med god forståelse for både prosesser, kundereise og økonomi i servicemarkedet
Du har god tall- og forretningsforståelse, og liker å jobbe med analyser og forbedringsarbeid
Du skaper tillit, bygger relasjoner og er trygg i dialog både med ledere og medarbeidere
Du liker tempo, variasjon og en arbeidshverdag der du veksler mellom kontor og reise
Du er strukturert, selvdreven og har gjennomføringsevne
Du har erfaring som servicemarkedssjef, verkstedsleder eller tilsvarende relevant stilling.
Vi tilbyr:
En sentral og viktig rolle i et av Norges største bilkonsern
Muligheten til å påvirke og utvikle servicemarkedet i hele Mobile-konsernet
Varierte arbeidsoppgaver og stort handlingsrom
Et engasjert fagmiljø og en kultur der vi heier på utvikling og prestasjoner
Gode muligheter for personlig vekst og karriereutvikling
Moderne arbeidsverktøy, frihet under ansvar – og konkurransedyktige betingelser
For spørsmål om stillingen, kontakt:
Tore Attar på mob.: 40 43 20 95