Werksta Norway AS:

Kundemottaker og Takserer

Vi søker Kundemottaker og Takserer til Werksta Grorud!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Grorud
Søknadsfrist: Snarest

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Lasse Horvei Larsen
Telefon: +47 92 46 96 84
E-post: lasse.larsen@werksta.no

Kontaktperson: Gracjan Jensen
Telefon: 47841569
E-post: gracjan.jensen@werksta.no

Om arbeidsgiver:

Nordens ledende bilskadekjed med 1500 ansatte og 110 verksteder. Vi er representert i Oslo, Drammen, Kristiansand, Bergen, Trondheim, Nesbyen, Hadeland, Elverum, Ottestad, Kongsviner og Follo.

Werksta Group, etablert i Sverige i 2015, har raskt blitt den ledende skadereparasjonskjeden i Norden. Med over 110 verksteder i Sverige, Finland og Norge, og 1500 dyktige fagarbeidere, tilbyr vi skadereparasjoner av høy kvalitet. I Sverige har vi 39 verksteder fra Stockholm til Malmö. I Finland opererer vi under navnet Autoklinikka, med 55 egeneide verksteder og franchisetakere, noe som gjør oss landsdekkende. Werksta utvidet til Norge i 2018 og har nå 16 verksteder på Vestlandet, Østlandet og Sørlandet.

Med en årlig omsetning på over 260 millioner Euro i 2023, ønsker Werksta å være den foretrukne partneren for forsikringsselskaper og kunder med bilskader, og vi sikter mot å ha bransjens høyeste kundetilfredshet. Vår sterke vekst fortsetter, og vi ser frem til å utvide ytterligere.

Werksta er en kjede i stor vekst og vi har stadig økende arbeidsmengde. Vi ønsker nå å få en engasjert og faglig sterk Kundemottaker og Takserer som vil bli en del av vårt lag på vårt verksted på Grorud. Er du faglig sterk innen karosseri og skadetaksering, og ønsker å jobbe i et moderne bilskadeverksted med høy kvalitet og godt samarbeid? Vi ser etter deg som vil bidra til effektiv planlegging og nøyaktig taksering av skader – både på tradisjonelle biler og nyere bilteknologi.

Vi søker en serviceinnstilt og strukturert kundemottaker og takserer.

Du vil være et viktig bindeledd mellom kunde og verksted – før, under og etter oppdraget. Rollen kombinerer kundedialog og taksering, og krever tett samarbeid med kollegaer for å sikre en god kundeopplevelse og effektiv drift.

Vi har et godt arbeidsmiljø med sterkt samhold, og vi sørger for at du får den kompetansen du trenger for å nå både dine og Werkstas mål.

Arbeidsoppgaver:

  • Mottak og oppfølging av kunder via telefon og e-post
  • Taksering av karosseriskader på alle bilmerker i henhold til DBS og fabrikantens retningslinjer
  • Utarbeidelse og justering av prisoverslag
  • Booking og planlegging i samarbeid med produksjonsledere
  • Koordinering av oppdrag og oppfølging underveis
  • Gjennomgang av utført arbeid med kunden, samt avtale om henting og betaling
  • Bidra til mersalg og god kundeopplevelse

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev innen karosseri/oppretter, eller relevant erfaring med skadetaksering
  • Erfaring med både små og store skader – gjerne også elbiler
  • Førerkort klasse B
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Gode IT-kunnskaper og erfaring med DBS

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Strukturert, nøyaktig og med høy arbeidskapasitet
  • Ansvarsbevisst og selvstendig
  • Gode samarbeidsevner og positiv innstilling
  • Evne til å kommunisere profesjonelt og tydelig

Høres dette spennende ut, ikke nøl med å ta kontakt, så tar vi en uforpliktende prat!

Du kan kontakte vår Leder Lasse Horvei Larsen

E post: lasse.larsen@werksta.no

Mobil: + 47 92 46 96 84

eller

vår Takstansvarlig Gracjan Jensen

Telefon 47841569

e-post: gracjan.jensen@werksta.no

SØK HER

Powered by Labrador CMS