Hedin Performance Cars:

Servicerådgiver

Porsche Center Stavanger søker servicerådgiver!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform:  Vikariat
Arbeidssted: Stavanger
Søknadsfrist: 24. september

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Bård Stene
Stillingstittel: Plassjef
Telefon: 45 25 96 82

Om arbeidsgiver:

Hedin Performance Cars er en del av Hedin Mobility Group-konsernet.

Siden 2017 har Hedin Performance Cars representert Porsche på både den svenske og norske markedet. I Sverige finnes det seks Porsche Center lokalisert i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad og Umeå. I tillegg til våre Porsche Center har vi også et skadeverksted i Göteborg, Hedin Performance Skadecenter.

På det norske markedet finnes det tre Porsche Center i Son, Stavanger og Kristiansand. 

I nær fremtid planlegger vi å utvide ytterligere i Nord-Sverige ved å åpne et Porsche Center i Luleå, samt også et Porsche Center i Fredrikstad i Norge.

På våre fullservice-anlegg hjelper vi deg med nye og brukte biler, service, reparasjoner, dekkverksted, dekkhotell, vinterlagring av din Porsche, reservedeler, tilbehør og bilpleie.

Vi søker en motivert og engasjert servicerådgiver til et langvarig vikariat hos oss i Porsche Center Stavanger. Vi ser etter deg som har et utsøkt kundefokus og som ser verdien av fornøyde kunder. Du er løsningsorientert med et tydelig driv og gjennomføringsevne.

Som servicerådgiver er du bindeleddet mellom kundene og verkstedet. Arbeidshverdagen består av å yte service ved oppfølging av kunder før, under og etter verkstedsbesøk. Du vil samarbeide med kollegaer for å sammen levere det beste produktet til kunden.

Dette er noe av det vi ønsker å tilby deg:

  • Du får jobbe med den eksklusive merkevaren Porsche
  • Våre verksteder er moderne, med utstyr og funksjoner av høyeste kvalitet
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger som inkluderer behandlingsforsikring
  • Resultatbasert bonusordning
  • Gode personalgoder, blant annet gode priser på kjøp av bil, deler og verkstedtjenester

I Hedin Performance Cars har vi sterkt fokus på å bygge gode fagmiljøer og positive arbeidsmiljøer. Det er viktig for oss at alle våre ansatte føler seg verdsatt, sett og får muligheten til å videreutvikle seg.

Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:

  • Mottak av kunder i butikk
  • Oppfølging av kunder før, under og etter verkstedsbesøk
  • Håndtering av henvendelser til verksted via e-post og telefon
  • Sluttføring av garantiordre, inkl. rapportering i bedriftens garantisystem
  • Være et bindeledd mellom Porsche Center og forsikringsselskap i forbindelse med forsikringssaker.
  • Ansvar for pristilbud og fakturering av serviceordrer
  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø

Gode egenskaper innen kundebehandling, koordinering og kommunikasjon gir de beste forutsetningene for å lykkes i rollen. For å lykkes i denne jobben er det også viktig med god IT-forståelse, samt gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner norsk og engelsk.

Vår kultur kjennetegnes av lidenskap og nytenkning, og våre verdier – ærlighet, respekt og ydmykhet – gjennomsyrer alt vi gjør. I denne rollen er det viktig å kunne skape engasjement gjennom å bygge tillitt og gode kunderelasjoner.

Rekrutteringsprosess

Søknadsfrist er 24.september, men ikke vent med å søke på denne muligheten da vi vurderer kandidater og intervjuer fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!

SØK HER

Powered by Labrador CMS