Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
Vi i PORSCHE er ikke de som følger strømmen - vi skaper den!
I hjertet av vår virksomhet ligger lidenskap, evolusjon og et urokkelig ønske om å gjøre bildrømmer til virkelighet. Vi er ikke interessert i å være nummer to - vi er her for å være nummer én.
Så hvis du har en brennende lidenskap for å skape den unike kundeopplevelsen og en uovervinnelig vilje til å lykkes, vil du føle deg hjemme hos oss.
Porsche har mål om å levere kundeopplevelse i verdensklasse! – kort oppsummert skal vi giskreddersydde bilopplevelser og et friksjonsfritt bilhold til kvalitetsbevisste bilentusiaster.
Vi har de beste kundene og for at vi skal klare å levere den kundeopplevelse vi er forpliktet til, må allesystemer og rutiner hos oss fungere optimalt, alle leverandører og samarbeidspartnere til oss må holdeog levere det de lover, men fremfor alt er det menneskene inne på selve Porsche Centre som er denavgjørende ressursen. Det er menneskene hos oss som skaper magien bak vårt mål; kundeopplevelse iverdensklasse!
I praksis betyr dette å sørge for kunden alltid blir ivaretatt på best mulig måte og at kjøretøyets tid påverkstedet blir så kort som mulig.
I Porsche leter vi alltid etter de dyktigste menneskene når vi rekrutterer - og akkurat nå trenger vi å finne en hyggelig, strukturert, og pliktoppfyllende Servicerådgiver til Porsche Center Asker & Bærum.
HVORFOR JOBBE HOS OSS?
Du som rette kandidat kan selvsagt forvente deg konkurransedyktig betingelser, men fremfor alt byr vipå særdeles hyggelige kolleger og kunder i et svært godt arbeidsmiljø. Et miljø der vi alle ønsker hverandre vel. Vi er lagspillere som hver dag motiveres av sammen å levere de unike og gode kundeopplevelser. Ut over dette kan du vente deg:
• En selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen
• Gode karrieremuligheter innad i Porsche, en av verdens største, mest verdifulle og spennende merkevarer
VÅR IDEALKANDIDAT
Den ideelle kandidaten er en høyt motivert, strukturert og detaljorientert lagspiller med demonstrert suksess fra tilsvarende oppgaver og som identifiserer seg med følgende egenskaper:
• Utadvendt og imøtekommende
• Oppriktig engasjert i kunde
• Ansvarsbevisst og med et sterkt ønske om å prestere
• Initiativrik og nysgjerrig, med et ønske om læring og egenutvikling
• Stor arbeidskapasitet
• Positiv og samarbeidsvillig
• Nøyaktig og pliktoppfyllende
• Gode kommunikasjonsevner
• Samvittighetsfull og leverer alltid det som loves
ANSVAR OG HOVEDARBEIDSOPPGAVER
Du er opptatt av kvalitet i arbeidet, har orden i sakene dine og liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagområder. Servicerådgiver har det overordnede ansvaret for at kundens opplevelse med verkstedet er i verdensklasse, herunder
• Være ansvarlig for mekanikere og teknikernes komplette og korrekte utførelse avreparasjonsordrer i overensstemmelse med Porsches retningslinjer, serviceprosess ogbestemmelser.
• Sikre optimal arbeidskvalitet
• Booke inn og planlegge verkstedsoppdrag.
• Lede, instruere og motivere
• Sikre effektiv informasjonsflyt
• Sørge for at de gjeldende vilkår og betingelser for reparasjoner overholdes
• Håndtere kundehenvendelser
• Oppfølging av kunden før, under og etter verkstedsbesøk
NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER:
• Relevant utdanning er ønskelig, fortrinnsvis innen serviceyrket og/eller kjøretøyteknisk
• Minimum 3-5 års relevant arbeidserfaring
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
• God it kompetanse, herunder gode ferdigheter innen microsoft excel, power point og word
• Rette kandidat er svært kundeorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet isitt arbeid
• Plettfri vandel og førerkort klasse b
Stillingen rapporterer direkte til servicemarkedsleder
KONTAKTINFORMASJON
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i
Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341
Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.