Hedin Performance Cars:

Delelagerekspeditør

Porsche Center Stavanger søker delelagerekspeditør!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Stavanger
Søknadsfrist: 25. september

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Bård Stene
Stillingstittel: Plassjef
Telefon: 45 25 96 82

Om arbeidsgiver:

Hedin Performance Cars er en del av Hedin Mobility Group-konsernet.

Siden 2017 har Hedin Performance Cars representert Porsche på både den svenske og norske markedet. I Sverige finnes det seks Porsche Center lokalisert i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad og Umeå. I tillegg til våre Porsche Center har vi også et skadeverksted i Göteborg, Hedin Performance Skadecenter.

På det norske markedet finnes det tre Porsche Center i Son, Stavanger og Kristiansand. 

I nær fremtid planlegger vi å utvide ytterligere i Nord-Sverige ved å åpne et Porsche Center i Luleå, samt også et Porsche Center i Fredrikstad i Norge.

På våre fullservice-anlegg hjelper vi deg med nye og brukte biler, service, reparasjoner, dekkverksted, dekkhotell, vinterlagring av din Porsche, reservedeler, tilbehør og bilpleie.

Vi søker delelagerekspeditør som er serviceinnstilt og brenner for de gode kundeopplevelsene.

Som delelagerekspeditør er du ansvarlig for å håndtere bestillinger av deler og tilbehør til kunder og verkstedet. Du vil samarbeide med kollegaer på tvers av de forskjellige avdelingene. I rollen som delelagerekspeditør vil en være med å levere det beste produktet til kunden samt være en del av et helhetlig servicemarked.

Dette er noe av det vi ønsker å tilby deg:

  • Du får jobbe med den eksklusive merkevaren Porsche
  • Våre verksteder er moderne, med utstyr og funksjoner av høyeste kvalitet
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger som inkluderer behandlingsforsikring
  • Resultatbasert bonusordning
  • Gode personalgoder, blant annet gode priser på kjøp av bil, deler og verkstedstjenester

I Hedin Performance Cars har vi sterkt fokus på å bygge gode fagmiljøer og positive arbeidsmiljøer. Det er viktig for oss at alle våre ansatte føler seg verdsatt og sett og får muligheten til å videreutvikle seg.

Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:

  • Planlegge og bestille deler og utstyr til lager, planlegge og plukke ut deler til nye ordre
  • Ekspedere reservedeler og tilbehør til kjøretøy
  • Sørge for nøyaktig lagerstyring og registrering av deler
  • Gi kunder råd i forbindelse med kjøp av deler og tilbehør for å tilfredsstille kundens behov og oppnå en høy grad av kundetilfredshet
  • Utarbeide tilbud og påse at kunde får tilstrekkelig med informasjon, oppfølging av kunder før, under og etter verkstedsbesøk

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt og kvalitetsbevisst, og som har erfaring fra kundeservice. Bilteknisk kunnskap og/eller fagbrev i reservedelsfaget er en fordel, men ikke et krav. Du trives i et hektisk miljø og liker at hverdagen består av varierte arbeidsoppgaver. For å lykkes i denne jobben er det også viktig med god IT-forståelse, samt gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner.

Gode egenskaper innen kundebehandling, koordinering og kommunikasjon gir de beste forutsetningene for å lykkes i rollen. Vår kultur kjennetegnes av lidenskap og nytenkning, og våre verdier – ærlighet, respekt og ydmykhet – gjennomsyrer alt vi gjør. I denne rollen er det viktig å kunne skape engasjement gjennom å bygge tillitt og gode kunderelasjoner.

Rekrutteringsprosess

Søknadsfrist er 25.september, men ikke vent med å søke på denne muligheten da vi vurderer kandidater og intervjuer fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!

SØK HER

Powered by Labrador CMS