Vil du være med å forsterke og befeste vår ledende posisjon innenfor takst, kundebehandling og skadehåndtering i Norge? Til denne stillingen i If søker vi en leder som også vil ha innkjøpsansvar for takst storbil og arbeidsmaskin.

Som leder vil du få ansvar for et kompetent team med lang erfaring innenfor taksering, skadehåndtering og kundebehandling. Teamet består av seks medarbeidere lokalisert i Oslo, Stavanger og Trondheim. Arbeidsstedet vil være vårt hovedkontor på Vækerø i Oslo.

Stillingen rapporterer til leder ettermarked Norge og vil være en viktig del av ledergruppen for ettermarkedet. Avdelingens hovedfokus er samarbeid med våre leverandører, deres lojalitet til vårt selskap og kvaliteten i leveransene. For å sikre de beste kundeopplevelsene er et nært og godt samarbeid med avdelingens ansatte avgjørende.

Våre eksterne og interne kunder og samarbeidspartnere er viktige for oss, og vi samarbeider tett med disse. Sentrale samarbeidspartnere internt er skadeoppgjør, pris & produkt, innkjøp, bedrift og intern avtaleansvarlig Maskinentreprenørenes Forbund og Norges Lastebileier-Forbund.

Et godt og koordinert samarbeid internt er avgjørende for at våre eksterne kunder og samarbeidspartnere skal oppfatte oss som et enhetlig selskap.

Arbeidsoppgaver:

  • Personalansvar for avdelingens medarbeidere
  • Drift og videreutvikling av takstgruppe storbil og arbeidsmaskin
  • Planlegge og gjennomføre utviklings- og forbedringstiltak
  • Skape en kultur som sikrer fornøyde og lojale leverandører og forsikringskunder
  • Legge til rette og sikre faglig utvikling for egne medarbeidere
  • Etablere effektive kommunikasjons- og samarbeidsrutiner med organisasjonen (særlig skadeoppgjør)
  • Forhandle avtaler med leverandører
  • Innkjøpsansvar, møter med leverandører og oppfølging av avtaler
  • Reisevirksomhet til våre avdelinger og leverandører

Kvalifikasjoner:

  • Relevant teknisk utdanning (teknisk fagskole innen maskin eller bil)
  • Ledererfaring
  • Kunnskap og interesse for storbil, arbeidsmaskiner og verkstedbransjen
  • Erfaring fra takst, innkjøp og / eller tungbilverksted / mekanisk verksted
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert med høy arbeidsmoral og erfaring fra forhandlinger
  • Innovativ med ønske om å utvikle en vinnerkultur
  • Opptatt av selskapets lønnsomhet
  • God IT- kompetanse på brukernivå
  • God fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i et ledende, solid og anerkjent selskap
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et selskap i utvikling med høy medarbeidertilfredshet
  • Markedets beste pensjonsordning
  • Gode forsikringsordninger
  • Mange og gode karrieremuligheter

Er du kundeorientert, åpen, fleksibel og forandringsorientert? Kan du motivere, begeistre og skape resultater gjennom andre? Har du god forretningsforståelse? Er du motivert for å være med å videreutvikle våre prosesser i samarbeid med våre leverandører? Hvis dette er deg håper vi du søker.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: holth@linkint.no
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Link International Norge AS
  Bygdøy Allé 9A, 0257 Oslo
Kontaktperson: Helge Holth
Telefon: 911 58 265

Insurance is an interesting and complex business. To be successful we need to be professional at managing risks and have a strong customer focus in everything we do. Our employees are the key to our success and therefore we recruit the best candidates, focus on good leadership, invest in continuous competence development, promote innovation and have a good employee working environment. If you are passionate and committed, you have every opportunity to create a bright future here at If. We are committed to diversity and encourage qualified candidates to apply regardless of age, gender, disability, cultural or ethnic background. We offer career opportunities for you with a background in i.e. engineering, mathematics, law, business administration, finance, sales, IT, HR, communication. Regardless of your previous experience, what matters most is that you are the right person for the right place!

If insures all that is valuable in life: people, animals, homes, cars and more. We also help companies to ensure that it is business as usual even if they suffer a claim. Thanks to our 7 000 skilled employees, our 3.6 million customers in the Nordic and Baltic countries have the right coverage and can feel confident that they will get the help they need – if something should happen.