Vårt kundesenter er i stadig vekst og vi ser nå behovet for å rekruttere en nøkkelfunksjon som vil bidra til enda bedre kundeopplevelser og skape fremtidens bilhus for våre kunder sammen med oss. Kundesenteret har som mål å være Bertel O. Steens konkurransefortrinn i en bransje i stadig endring.

Du vet hvordan riktig trafikkdirigering bidrar til å øke kapasitet gjennom arbeidsdagen og at effektive arbeidsprosesser henger sammen med motiverte og fornøyde medarbeidere. Rollen skal bidra inn i ledergruppen med nødvendige tiltak basert på driftssituasjon og sikre god trafikkflyt for både kunder og forhandlere.

Vårt kundesenter mottar ca. 300 000 henvendelser årlig fordelt på telefon, mail og chat og vi er i dag ca. 40 medarbeidere totalt. Vi er inndelt i 3 team med hver sin teamleder. Vi er våre forhandleres forlengede arm og sørger for at kundene våre blir ivaretatt på beste måte når de er i kontakt med oss. Stillingen krever i stor grad samhandling med interessenter både internt på kundesenteret, men også ellers i organisasjonen.

Hovedarbeidsoppgaver:

  • Styre innkommende trafikk for hele kundesenteret, herunder rapportere driftsavvik i henhold til dagens SLA og rådgi ledergruppen om behov for tiltak
  • Aktivt bidra til å identifisere og gjennomføre forbedringstiltak i drift og rutiner samt sørge for at manuelle prosesser automatiseres og digitaliseres
  • Utarbeide trafikkanalyser/forecast på alle henvendelser inn til kundesenteret og kunne presentere dette til interessenter
  • Analysere data, både overordnet og ned på individnivå og presentere i rapportform
  • Vurdere dagens løsninger, identifisere muligheter og foreslå forbedringer
  • Være hovedansvarlig for IT-tjenester innad i kundesenteret og ha løpende kontakt med leverandører

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra tilsvarende stilling 5 år + i et kundesenter - herunder trafikkledelse, vakt- og operasjonssentral
  • Erfaring med bruk av trafikksystemer og rapportering med grafisk fremstilling
  • Ekspert i Excel, erfaring med andre relevante verktøy

Egenskaper:

  • Er initiativrik og bidrar til kontinuerlig forbedringsarbeid
  • Har god serviceinnstilling og gode samarbeidsevner som skaper tillit blant våre medarbeidere
  • Er analytisk, løsningsorientert og trives med å være en lagspiller
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk
  • God forretningsmessig forståelse som ser både det overordnede bildet, men samtidig er detaljorientert
  • Strukturert, nøyaktig og positiv
  • Uredd og vant til å bane vei for endringer

Vi tilbyr:

  • Faglig og personlig utvikling.
  • Godt arbeidsmiljø der vi ser frem til å komme på jobb
  • Pensjons- og forsikringsordninger, herunder helseforsikring
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stillingen rapporterer til Leder Kundesenter og vil sitte i enhetens ledergruppe.
Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 20.09.2020
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Anette Velten
Tittel: Leder kundesenter
Telefon: 401 71 847

Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet er også en stor aktør innen bilfinans, verksteddrift og eiendomsvirksomhet.

I Bertel O. Steen har vi satt oss en ambisiøs visjon – «Sammen former vi fremtiden». Vårt formål er å gjøre mobilitetshverdagen for våre kunder bekymringsløs. Vi jobber hele tiden for å utfordre det etablerte, utvikle oss og tjenestene våre til kundens beste. Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre. Alt handler om det beste lagspillet. I Bertel O. Steen er vi stolte av jobben vår. Vi er sannferdige og til å stole på. Vi gir oss ikke før kunden er fornøyd og resultatet er av høyest mulig kvalitet.

Selskapet har ca. 2 500 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.