Som Kundeansvarlig på vårt verksted er du leder av teamet som sikrer at verkstedet leverer tjenester til kunder på en måte som tilfredsstiller kundens høye forventninger til kvalitet, effektivitet og kommunikasjon. Bertel O. Steen Lørenskog fokuserer på gode kundeopplevelser.

Ny Kundeansvarlig/Teamleder vil være en aktiv del av teamet med digitale mekanikere. Har du lyst å være med på en spennende reise – ta kontakt!

Hovedarbeidsoppgaver:

  • KA er ansvarlig for sitt verkstedsteam
  • KA har daglig ansvar for kundemottak, tilbud, salg, mersalg og fakturering 
  • KA må sørge for tilstrekkelig tilgang og har ansvar for oppnådd timesalg
  • KA er ansvarlig for å gi våre kunder gode opplevelser i tråd med våre mål og verdier og gjennom klare avtaler med bestillingsbekreftelsen til kunden
  • KA skal legge stor vekt på å ivareta eksisterende kunder gjennom en høy servicegrad for å sikre en langsiktig og god relasjon til våre eksisterende kunder
  • KA har daglig ansvar for at kunder blir ivaretatt raskt og at kundens behov blir ivaretatt på en økonomisk forsvarlig måte
  • KA skal være verksted-gruppens selger og proaktivt sørge for mersalg overfor våre kunder
  • KA skal sørge for å spesifisere og planlegge arbeidet for sin gruppe i henhold til tilgjengelig kapasitet og mekanikernes kompetanse for å sikre en høy produktivitet.
  • KA skal sørge for at alle forhold rundt bestillingen er klargjort før arbeidet igangsettes
  • Oppføling av ansatte i sitt team - personaladministrative oppgaver

Vi ønsker oss en person som:

  • Setter kunden først og har passion for gode kunde- og kollegaopplevelser
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø med høyt tempo
  • Systematisk og kvalitetsbevisst
  • Er effektiv og selvstendig
  • Lagspiller og løsningsorientert

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Fagbrev mekanisk
  • Minimum sertifikat klasse B/BE
  • Strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst
  • Flytende norsk muntlig og skriftlig. God engelsk

Vi kan tilby deg:

  • Faglig og personlig utvikling
  • Jobbe i et team med gode kollegaer og godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å påvirke en avdeling i utvikling

Stillingen rapporterer til Servicesjef.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 30.09.2020
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Geir Lund
Tittel: Servicesjef
Telefon: 993 54 038
E-post: geir.lund@bos.no
   
Kontakt: Ole-Herman Løvstad
Tittel: Servicemarkedsjef
Telefon: 907 43 459
E-post: ohl@bos.no

Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet er også en stor aktør innen bilfinans, verksteddrift og eiendomsvirksomhet.

I Bertel O. Steen har vi satt oss en ambisiøs visjon – «Sammen former vi fremtiden». Vårt formål er å gjøre mobilitetshverdagen for våre kunder bekymringsløs. Vi jobber hele tiden for å utfordre det etablerte, utvikle oss og tjenestene våre til kundens beste. Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre. Alt handler om det beste lagspillet. I Bertel O. Steen er vi stolte av jobben vår. Vi er sannferdige og til å stole på. Vi gir oss ikke før kunden er fornøyd og resultatet er av høyest mulig kvalitet.

Selskapet har ca. 2 500 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.