Vår supportavdeling, «Customer Care», i incadea Norge består av totalt 5 ansatte. Da en av våre flinke konsulenter har takket ja til nye interne utfordringer søker vi nå en ny 1-linje konsulent.
Vi søker etter en motivert kollega til vårt kundestøtte-team. For å lykkes på vårt lag så må du være nysgjerrig, grundig, strukturert og sosial. Du må ha IT-kompetanse utover det som følger av å være bruker av programmer på PC.
Høyt arbeidspress er i perioder en del av hverdagen, så det er viktig at du evner å opptre diplomatisk og konstruktivt også når det er mye å gjøre.
Ansvarsområder og utvalgte arbeidsoppgaver:
- Registrere og besvare henvendelser fra kunder
- Bistå våre kunder i forbindelse med små og store utfordringer i hverdagen
- Feilsøke i programvaren
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Erfaring fra 1 line support, er en fordel
- Bør ha IT kompetanse utover å være bruker av PC og diverse programmer
- Må kunne snakke og skrive norsk eller svensk flytende
- Erfaring fra Bilbransjen for eksempel som kunderådgiver er en stor fordel
- Erfaring med Microsoft Navision er også en fordel
- Analytiske evner for å kunne håndtere og løse kundens utfordringer
- Grundig, metodisk og strukturert
- Nysgjerrig, serviceinnstilt, sosial og blid
- Ansvarsfull og kvalitetsbevisst
Vi tilbyr:
- Utfordrende oppgaver i en viktig posisjon i utviklingen av fremtidens bilforhandlere
- Et godt arbeidsmiljø i en global og nytenkende bedrift
- Konkurransedyktige betingelser og meget ordnede arbeidsforhold
Arbeidsspråk er norsk/svensk og arbeidssted er vårt hovedkontor i Asker. (Det er ustrakt bruk av hjemmekontor under de rådende forhold.) Stillingen rapporterer til Fredrik Dahl Customer Care Manager
Søk på stillingen: |
|
CV og søknad sendes: |
fredrik.dahl@incadea.com |
Frist: |
Snarest |
|
|
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden. |
|
|
Spørsmål om stillingen: |
Kontakt: |
Fredrik Dahl |
Tittel: |
Customer Care Mananger |
Telefon: |
415 55 808 |
E-post: |
fredrik.dahl@incadea.com |
We are a global provider of automotive retail systems that help dealerships run more effectively. As a multicultural and diversity-oriented company we help our clients improve their market positions through the use of state-of-the-art technology powered by Microsoft Dynamics 365 Business Central. incadea supports more than 4,000 dealerships across 60 leading OEMs to transform their businesses and become high performers.
I Norge er vi 19 ansatte og er lokalisert i moderne kontorer i Asker.
Les mer om oss på www.incadea.com

