Vår supportavdeling, «Customer Care», i incadea Norge består av totalt 5 ansatte. Da en av våre flinke konsulenter har takket ja til nye interne utfordringer søker vi nå en ny 1-linje konsulent.

Vi søker etter en motivert kollega til vårt kundestøtte-team. For å lykkes på vårt lag så må du være nysgjerrig, grundig, strukturert og sosial. Du må ha IT-kompetanse utover det som følger av å være bruker av programmer på PC.

Høyt arbeidspress er i perioder en del av hverdagen, så det er viktig at du evner å opptre diplomatisk og konstruktivt også når det er mye å gjøre.

Ansvarsområder og utvalgte arbeidsoppgaver:

  • Registrere og besvare henvendelser fra kunder
  • Bistå våre kunder i forbindelse med små og store utfordringer i hverdagen
  • Feilsøke i programvaren

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Erfaring fra 1 line support, er en fordel
  • Bør ha IT kompetanse utover å være bruker av PC og diverse programmer
  • Må kunne snakke og skrive norsk eller svensk flytende
  • Erfaring fra Bilbransjen for eksempel som kunderådgiver er en stor fordel
  • Erfaring med Microsoft Navision er også en fordel
  • Analytiske evner for å kunne håndtere og løse kundens utfordringer
  • Grundig, metodisk og strukturert
  • Nysgjerrig, serviceinnstilt, sosial og blid
  • Ansvarsfull og kvalitetsbevisst

Vi tilbyr:

  • Utfordrende oppgaver i en viktig posisjon i utviklingen av fremtidens bilforhandlere
  • Et godt arbeidsmiljø i en global og nytenkende bedrift
  • Konkurransedyktige betingelser og meget ordnede arbeidsforhold

Arbeidsspråk er norsk/svensk og arbeidssted er vårt hovedkontor i Asker. (Det er ustrakt bruk av hjemmekontor under de rådende forhold.) Stillingen rapporterer til Fredrik Dahl Customer Care Manager

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: fredrik.dahl@incadea.com
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Fredrik Dahl
Tittel: Customer Care Mananger 
Telefon: 415 55 808
E-post: fredrik.dahl@incadea.com

We are a global provider of automotive retail systems that help dealerships run more effectively. As a multicultural and diversity-oriented company we help our clients improve their market positions through the use of state-of-the-art technology powered by Microsoft Dynamics 365 Business Central. incadea supports more than 4,000 dealerships across 60 leading OEMs to transform their businesses and become high performers.

I Norge er vi 19 ansatte og er lokalisert i moderne kontorer i Asker.

Les mer om oss på www.incadea.com