incadea Norge AS er ledende innen programvareløsninger for bilbransjen. Våre godt utbredte løsninger gir forhandlere et system som kan håndtere alle oppgaver hos bilforhandleren i et system. Løsningen dekker alt fra økonomi, service, planlegging, deler til salg. Vi er godt i gang med en migrering av vår tradisjonelle løsning til en fremtidsrettet plattform som er åpen for enkel integrasjon mot ulike tredjeparter. Dette gir våre kunder en løsning der de kan være med i digitaliseringen av bransjen og der de raskt kan bygge sine konkurransefortrinn digitalt.

Stillingen vil ha ansvar for den kommersielle delen av våre kundeforhold, både ift til mersalg og migreringsløsningene. Du vil arbeide på lag med våre prosjektledere, og Customer Care avdelingen og kundenes representanter. En utadvendt positiv holdning, evne til strukturert oppfølging og bransjeforståelse er vesentlig. Stillingen vil arbeide tett med ledelsen i selskapet. Stillingen vil også håndtere kunder i Sverige og Danmark.

Ansvarsområder og utvalgte arbeidsoppgaver:

  • Utstrakt proaktiv kundekontakt mot eksisterende kunder
  • Utvikle og forbedre kunderelasjonen
  • Ta initiativ til migreringsprosjekter og overlevere disse til prosjektleder
  • Håndtere endringsønsker fra eksisterende kunder
  • Lede arbeidsgrupper internt for vurdering av nye kundeprosjekter
  • Representere kundens / markedets produktbehov inn mot vår produktavdeling
  • Være en god ambassadør internt og eksternt

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Høyere relevant utdannelse eller relevant bransjeerfaring
  • Erfaring fra relevante områder innen IT/bilforhandler/importør og eller relaterte selskaper.
  • Erfaring med Navision eller andre DMS/forhandlerløsninger er en fordel.
  • Meget god kommunikasjonsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • God IT forståelse
  • Evne til å jobbe proaktivt med langsiktige mål
  • "Eie" egne oppgaver til de er løst.
  • Fremoverlent og positiv tilnærming til utfordringer
  • God til å lytte

Vi tilbyr:

  • Utfordrende oppgaver i en sentral posisjon i utviklingen av fremtidens bilforhandlere
  • En viktig stilling for den videre utviklingen av Incadea i Norge og Norden
  • Et godt arbeidsmiljø i en global og nytenkende bedrift
  • Konkurransedyktige betingelser og meget ordnede arbeidsforhold

Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt og i henhold til gjeldende regelverk.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Fredrik Dahl
Stilling: Customer Care Manager
Telefon: 41 55 58 08
   
Kontakt: Lasse Kollerud
Tittel: Daglig Leder
Telefon: 91 11 52 08

Vi er en global leverandør av bilforhandelssystemer (Dealer Management Systems - DMS ) som hjelper forhandlere med å drive mer effektivt. Vi er et selskap som fokuserer på mangfold og har en flat organisasjonsstruktur. incadea hjelper kundene med å forbedre markedsposisjonene sine ved hjelp av topp moderne teknologi drevet av Microsoft Dynamics 365 Business Central. incadea støtter mer enn 4000 forhandlere på tvers av 60 ledende OEM-er for å transformere sine virksomheter og bli høyt presterende.

I Norge er vi 19 ansatte og er lokalisert i moderne kontorer i Asker.

Les mer om oss på www.incadea.no