En kunderådgiver skal ivareta kundeforhold og bidra til en optimal utnyttelse av verkstedet. Hovedoppgaven er å sørge for at kundens servicebehov blir oppfylt, fra kundespørsmål til oppfølging av arbeidet på verkstedet, og sikre kvaliteten og punktligheten på intern og ekstern fakturering. 

Oppgavene er bl.a.

  • Bygge og utvikle kundeforhold ved å tilby god kundeservice, holde kunden orientert om arbeidets fremgang, forklare innholdet i fakturaen og gjennomføre kjøretøyoverlevering ved ferdigstillelse av arbeidet
  • Sikre avtale med kunden
  • Følge opp mekanikere, planlegge og fordele oppgavene som skal utføres
  • Sende og forklare faktura til kunde
  • Oppfølging av serviceplaner

Dine kvalifikasjoner

  • Teknisk innsikt, erfaring fra bilverksted eller transportnæringen
  • Systematisk og strukturert arbeidsform
  • Datakunnskaper og evne til å lære nye IT-systemer/verktøy
  • Grunnleggende engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig 

Dine egenskaper

  • Du liker å jobbe med folk og setter kunden i fokus
  • Du liker å ha «mange baller i lufta” på en gang
  • Du liker utfordringer, ser løsninger og har fokus på å redusere unødig arbeid
  • Du ser muligheten for mer-salg og maksimering verkstedets utnyttelse
  • Du har ordenssans

Vi ser etter en fleksibel og engasjert medarbeider med gode samarbeidsegenskaper.

Sats på en framtid i Scania – og vi vil satse på deg!

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 01.11.2021
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Gunnar Frydenlund
Telefon: 911 49 608

Norsk Scania er i dag Norges største egeneide forhandlerkjede av tunge kjøretøy med sine 45 servicepunkter og en omsetning i 2020 på 6 milliarder kroner. Norsk Scania har mer enn 1100 ansatte, hvor hovedtyngden er knyttet til servicemarkedet. Norsk Scania er et datterselskap av det svenske selskapet Scania CV AB og representerer alle deres produkter; lastebiler, busser, motorer og servicemarkedstjenester i det norske markedet.