Er du en person med god erfaring fra lagerdrift og ønsker å prøve nye utfordringer hos en gjeng som garantert vil ta godt vare på deg? Ja, da må du ta kontakt med oss!

Du vil ha følgende ansvarsområder:

  • Lede og sørge for effektiv operativ drift av sentrallageret
  • Optimalisering og utvikling av eksisterende prosesser og rutiner
  • Kontakt med underleverandører knyttet til driften av lageret
  • Mottak, kontroll og tilgangsføring av varer
  • Plukk og pakk av varer
  • Håndtering av vareretur
  • Personalansvar for ansatte i operativ drift, samt innleid personell
  • Oppnå fastsatte KPI’er

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant fagbrev for lager/logistikk er ønskelig, men ikke et krav
  • Erfaring fra personalledelse og lagerdrift (annen relevant erfaring kan kompensere)
  • Gode IT-kunnskaper (SAP, Consignor)
  • Truckførerbevis T1-T4

Du lykkes hos oss når:

  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er initiativrik, selvgående og ansvarsfull
  • Du evner å ha mange baller i luften samtidig og trives i en hektisk hverdag med høyt tempo
  • Du er fleksibel og løsningsorientert, men samtidig nøyaktig og strukturert
  • Du etterlever våre kjerneverdier: Respekt, Integritet, Kundefokus, Lagånd og Besluttsomhet

Hos oss får du:

  • Svært hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Arbeidstid 8-16
  • En av bransjens beste forsikrings- og pensjonsordninger
  • Full tilrettelegging under foreldrepermisjon
  • Bidrag / rabatter på treningssenter

Stillingen rapporterer til Parts Manager Norway.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Odd Sundet
Tittel: Parts Manager Norway
Telefon: 924 29 178
   
Kontakt: Pål Nordby
Tittel: HR Business Partner
Telefon: 951 86 918

MAN er et av verdens ledende internasjonale produsenter av kommersielle kjøretøyer og integrerte transportløsninger.