Dette er stillingen for deg som liker å skape gode kundeopplevelser, og samtidig liker å ha mange baller i luften, uten at det stresser deg. Vi er en av de største leverandørene av maskinutstyr til bilverkstedene i Norge. Dette utstyres monteres og vedlikeholdes av ett team av serviceteknikere. Til å lede dette teamet av servicetekniker trenger vi en strukturert person som evner å holde oversikt når det står på som verst. Kundene våre krever sømløse leveranser med klare avtaler og at når en avtale er gjort så er det den som gjelder. 

Rollen vil i stor grad bestå av inngående telefoner fra kunder som trenger service på sitt maskinutstyr. Dette kan være ordinær planlagt service, eller behov for akutte reparasjoner for å opprettholde egen verksteddrift og produksjon. Det er ditt ansvar å fordele disse oppgavene på 25 dyktige serviceteknikere over hele landet. I og med at uforutsette hendelser dukker opp hos våre kunder, må du ha stor grad av ro, struktur og oversikt, som gjør at du kan flytte rundt på de ressursene vi har tilgjengelig. Vi ser derfor etter deg som nærmest trigges av at utfordringer dukker opp, og som ikke blir satt ut av stresset det kan medføre. 

For å håndtere denne krevende rollen tenker vi du kan ha erfaring fra ulike miljøer med høyt tempo, og mange uforutsette hendelser. F.eks: resepsjonsarbeid, hotellbooking, kundemottak i bilbransjen, servicesenter, eller andre krevende service- og planleggingsroller. Vi ønsker å høre hvordan du har lykkes i denne type roller tidligere. 

Arbeidsoppgaver

  • Overvåke serviceportefølje og sørge for at serviceoppdragene gjennomføres i henhold til gitte tidsfrister
  • Overvåke booking og sørge for at teknikere har oppdrag nok til å fylle dagene og ukene sine
  • Gjøre bookingavtaler med verkstedet og sikre god dialog før og etter oppdraget
  • Måle kundetilfredshet og foreslå aktiviteter for forbedringer i hht måleresultater
  • Koordinere teknikerressurser mellom faste serviceoppdrag og prosjektstyrte oppgaver knyttet til nysalg og monteringer
  • Andre oppgaver vi måtte trenge bistand til i organisasjonen når du har kapasitet

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra hektiske servicemiljøer med høy grad av tilpasning og endring. Gjerne fra resepsjonsarbeid, kundeserviceavdeling, bookingmiljøer eller kundemottak/planlegging i bilbransjen
  • Hør grad av struktur
  • Høy stressterskel som gjør at du beholder roen og den gode servicen når krevende situasjoner oppstår
  • Sterkt serviceorientering og evne til å forhandle frem gode løsninger for begge parter 
  • Være fremtredende god på kommunikasjon – både med kunder og internt
  • "Vinnende" på telefon
  • Ha en modenhet i væremåte og tilnærming. Antakelig utviklet gjennom erfaring og rett personlighet
  • Selvstendighet som gjør at du ser hva som skal til, og kan iverksette/gjennomføre 
  • Solid erfaring i bruk av ulike dataverktøy, og interesse for videre utvikling av nye verktøy

Vi tilbyr

  • En spennende og utfordrende stilling i et firma i vekst og bransje i endring
  • Gode karrieremuligheter i et av skandinavias største bilkonsern
  • Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • Konkurransedyktige betingelser
Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Jim Carlsen
Tittel: Hodejeger - rekrutterer
Telefon:  934 10 000

Med lang og omfattende verkstedkunnskap, leverer Preqas pålitelige helhetsløsninger til ditt bilverksted. Vi er leverandører av markedets beste merkevarer og ledende produsenter av tyngre verkstedutstyr. Vårt fokus er at ett hvert fremgangsrikt verksted har behov for kontinuerlig vedlikehold, kalibrering og service av sitt utstyr. Kjøretøyløfteren er hjertet i verkstedet og må alltid være i topp form. Velfungerende utstyr og et trygt arbeidsmiljø er fundamentet ditt verksted hviler på. Derfor er det vårt fokus å levere nettopp dette. Våre servicebiler finner du over hele landet. Preqas omsetter for ca 115 mill nok og har 35 medarbeidere fordelt rundt i Sør Norge.