NIO er en pioner i Kinas marked for smarte elbiler i premium-segmentet som ble grunnlagt i november 2014, og selskapets overordnede mål er å bidra til en bedre og mer bærekraftig hverdag.

NIO har som mål å bygge et fellesskap med utgangspunkt i smarte elbiler, for å dele gleder og vokse sammen med brukerne. NIO designer, produserer (i samarbeid med andre) og selger smarte premium-elbiler. Selskapet ligger helt i front når det gjelder neste generasjons teknologier for tilkobling, autonom kjøring og kunstig intelligens. 

Ved å omdefinere brukeropplevelsen gir NIO brukerne avanserte og praktiske ladeløsninger, et innovativt BaaS-program (batteri som en tjeneste) og andre brukervennlige tjenester. NIO begynte leveransene av flaggskipet ES8, en sjuseters premium elektrisk SUV, i Kina i juni 2018.

NIO planlegger å etablere seg i fem nye europeiske land i 2022, som en del av en strategi for merkevareutvikling rettet mot miljøbevisste sjåfører.

Vi ser nå etter en dyktig Service Representative for å bli med oss på denne reisen. Dette er mer enn bare en jobb – det er en mulighet til å bli med i en bevegelse for å endre opplevelsen av mobilitet for alle. 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for mottak og levering av biler i henhold til NIOs servicestandard. Sørge for at bilene som leveres, oppfyller alle servicekrav
  • Besvare telefonsamtaler, e-poster og personlige kundebesøk for å imøtekomme alle brukeres spørsmål med en respons og oppmerksomhet på høyeste nivå.
  • Avgjøre om en teknisk løsning kan gis per telefon, øyeblikkelig eskalere til Service Manager for umiddelbar behandling
  • Innføre standard serviceprosess basert på NIOs prinsipper om "ettpunkts service" for ulykkesbiler
  • Kommunisere beregnet tidspunkt for ferdigstillelse, oppdatere regelmessig og følge opp bilene til hver enkelt bruker
  • Forbedre tjenesteprosessen fortløpende som svar på brukernes krav om tilpassede tjenester
  • Besvare og håndtere servicehenvendelser og klager fra brukere umiddelbart i Service Center
  • Ansvarlig for brukernes tilfredshet med ettersalgsservicen.

Kvalifikasjoner :

  • Høy servicebevissthet og solide kommunikasjonsevner
  • Over to års erfaring med servicearbeid i bilforhandlerbransjen.
  • Vilje til å lære om nye og innovative bilteknologier
  • Må ha gyldig førerkort og plettfri kjørehistorikk
  • Akseptere fleksible arbeidsskift
  • Flyende norsk (muntlig og skriftlig)
  • Datakyndig

Hvis du synes denne stillingen og NIO-merket høres spennende ut, ser vi frem til å lese søknaden din.

Søk på stillingen:
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Eileen Evensen
Tittel: HR and Admin Manager
E-post: eileen.evensen@nio.io

NIO har forpliktet seg til å følge en policy for like muligheter til arbeid. Vi rekrutterer, ansetter, lærer opp, lønner og forfremmer uten hensyn til etnisitet, hudfarge, alder, kjønn, avstamming, sivilstatus, religion, nasjonal opprinnelse, funksjonshemming, seksuell legning, veteranstatus, nåværende eller tidligere psykisk funksjonshemming, genetisk informasjon eller annen klassifisering beskyttet av nasjonal eller lokal rett.
Vi tilbyr deg en spennende arbeidsplass i et hyggelig og motivert team samt et dynamisk, åpent og vennlig arbeidsmiljø. Flate organisasjoner som har rom for ideer og bidrar til å forme prosesser og individuelle utviklingsmuligheter, er en viktig del av NIOs økosystem.