Ønsker du å være en del av et profesjonelt miljø med høyt tempo? Vi søker etter en kundeorientert og serviceminded person til vår verkstedadministrasjon. Du må evne å balansere høy kvalitet med stor gjennomføringsevne og samtidig påse at du bidrar til å skape gode opplevelse for våre kunder. Du må være en teamspiller som samarbeider godt med andre kollegaer for å skape et sterkt og godt arbeidsmiljø. 

I denne stillingen vil du være den første kunden møter hos oss. Vårt mål er å ivareta våre kunders ønsker og behov på best mulig måte og være best i klassen på kundetilfredshet!

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene kunder ved inn- og utlevering av bil
  • Følge opp kunden fra arbeidsoppdragets start til slutt
  • Lytte til og presisere kundens ønsker og behov
  • Opprette/klargjøre arbeidsordre før reparasjon
  • Forklare utført arbeid og faktura for kunden
  • Booking og fakturering, besvare henvendelser på telefon og e-post
  • Utføre kundebehandling på en høflig, korrekt og effektiv måte

Vi søker en person som:

  • Trives å jobbe i team, er selvgående og tar egne avgjørelser
  • Er målrettet og liker at det stilles krav og viser vilje til å yte det lille ekstra
  • Har en positiv utstråling, yter god service og er løsningsorientert
  • Har gode kommunikasjonsevner og kan gi tydelig informasjon til kolleger og kunder både muntlig og skriftlig
  • Har god erfaring fra kundebehandling
  • Interesse og noe bilteknisk kunnskap er en fordel
  • Har gode kunnskaper om bruk av data som arbeidsverktøy
  • Behersker norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • Kan identifisere seg med Møller Mobility Groups grunnverdier; Åpen & Ærlig, Initiativrik, Omtenksom og Tydelig

Hva vi kan tilby: Hos oss får du en spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede. Du får jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer, med gode systemer og godt med kurs og opplæringsprogrammer. Og naturligvis konkurransedyktige betingelser med Møller Mobility Groups gode pensjons- og forsikringsordninger.

Vil du vite mer om stillingen? Ta en telefon eller send sms til Ola Dramstad Holtet, se kontaktinformasjon. Eller du klikker på "søk stilling" så er du igang! 

I 2022 ble Møller Mobility Group re-sertifisert som en av landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 15.12.2023
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Ola Dramstad Holtet
Tittel: Leder kundemottak og takst
Telefon: 47 84 10 84

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Skade er et eget forretningsområde i Møller Bil AS, med ansvar for all skade- og lakkvirksomhet i kjeden. Vi har i dag 15 Skadesentere i Norge, som alle er sertifiserte Skadespesialister. Skadekjeden består av vel 350 godt kvalifiserte medarbeidere, som alle er opptatt av å levere høy kvalitet og skape en god kundeopplevelse.

Møller Bil Skadesenter Romerike er et datterselskap i Møller Bil AS, og har ansvaret for all skade- og lakkvirksomhet i Oslo nord og Romerike. Selskapet er lokalisert i Leiraveien ved Lillestrøm. Skadesenteret er blant Norges mest moderne karosseri- og lakkverksteder. Det totalt 4.400 m² store bygget ble åpnet høsten 2013 og var det første i bransjen som er klassifisert og energimerket som passivhus. Bedriftens medarbeidere er opptatt av å levere god kvalitet og ivareta høy kundetilfredshet. Skadeverkstedet er delt opp i team med spesialkompetanse på strukturskader, aluminiumskarosserier og garantireparasjoner.