Bilbransjen er i stadig endring, og vi ønsker å ruste bedriften for å kunne tilby morgendagens bilkunder de beste tjenester og løsninger. Til å lede og utvikle vår ettermarkedsavdeling, som utgjør verksted, kundemottak og delelager, søker vi en erfaren og motiverende leder. Du er en aktiv bidragsyter, en lagspiller og en person som yter service til både kollegaer og våre kunder.

Stillingen inngår i ledergruppen og rapporterer til daglig leder.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Lede og utvikle dine medarbeidere i tråd med selskapets verdier, strategier og mål. Gjennom tydelig og konsekvent lederskap motivere alle til å jobbe mot felles mål.
  • Budsjett-, resultat- og medarbeideransvar for ettermarkedsavdelingen.
  • Målrettet arbeid for å sikre høy kundetilfredshet i henhold til våre retningslinjer. 
  • Initiere, planlegge og gjennomføre ulike salgsutløsende aktiviteter for avdelingen.
  • Fremme mersalg i forbindelse med kundebesøk.
  • Sørge for godt arbeidsmiljø og en prestasjonskultur, samt sørge for nødvendig kompetanseutvikling hos dine medarbeidere.
  • Sikre god samhandling på tvers av de ulike forretningsområder i virksomheten.
  • Gjennomføre andre relevante oppgaver for å sikre daglig drift.

Ønskede kvalifikasjoner og profil:

  • Fagbrev/teknisk utdannelse blir foretrukket. 
  • Solid erfaring fra tilsvarende stilling, fortrinnsvis fra bilrelatert bransje. 
  • Evne til å lede, utvikle og inspirere medarbeidere og kollegaer.
  • God data- og systemkompetanse. Erfaren i bruk av ulike IT-verktøy og verkstedprogrammer. Interesse for bilteknologi og diagnose.
  • Flink til å kommunisere både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk.
  • God økonomi- og forretningsforståelse i forhold til å inneha stort budsjett- og resultatansvar.
  • Sterk gjennomføringsevne med planmessig og strukturert tilnærming til arbeidet. Du får ting gjort, og tar i et tak selv der hvor det trengs. Du ser etter nye muligheter for utvikling og forbedring.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig og strukturert
  • Detaljorientert og nøyaktig
  • Serviceinnstilt
  • Faglig fremoverlent. Du må evne å søke egen kunnskap og holde deg oppdatert innenfor dine fagområder
  • Løsningsorientert med god gjennomføringsevne
  • Sosial og utadvendt
  • Resultatorientert

Hva vi kan tilby deg:

  • Opplæring gjennom egne programmer i regi av Toyota. Gjennom Toyota sitt globale utviklingsprogram jobber vi for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere. Basert på våre kjerneverdier, kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.
  • Konkurransedyktig lønn, bonus og øvrige betingelser.
  • Helseforsikring og bedriftshelsetjeneste.
  • En utfordrende og spennende lederstilling med stort ansvar, og stor grad av frihet. Mulighet for faglig og personlig utvikling.
  • Vi er stolt av vårt hyggelige arbeidsmiljø hvor du vil oppleve tett samarbeid med erfarne og dyktige kollegaer og ledere.
  • Gode og ordnede arbeidsforhold i en solid virksomhet som representerer et verdenskjent varemerke.

Rekrutteringsprosessen administreres av Azets People, og av hensyn til GDPR må alle kandidater søke via kandidatportalen. Der kan du registrere dine kontaktopplysninger og laste opp din CV og motivasjonsbrev.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 15.03.2021
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Camilla Bakker
Stilling: Branch Manager-DNV sertifisert rektrutterer
Telefon: 926 36 002
E-post camilla.bakker@azets.com
   
Kontakt: Bjørn Gustavsen
Tittel: Daglig Leder
Telefon: 911 90 327

Toyota Fredrikstad AS ble etablert i 1964, da som Gustavsens Auto AS. I 1966 ble vi en av landets første Toyota forhandlere. Vi har 30 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den servicen de fortjener. Toyota og bedriftens fremgang bygger på en rekke faktorer, blant annet merkets renommé for pålitelighet og driftssikkerhet, samt vårt ønske om å alltid ha de mest fornøyde bilkundene.