Vi i Perry & Williams Caravan AS Råde er blitt en del av Norges og Nordens største gruppering Telles Caravan og Fritid AS, og har endret navn til Tellus Østfold AS. Sammen med bransjens sterkeste eiere skal vi videreutvikle vår forretning i Råde til å bli bransjens mest fremtidsrettede og moderne forhandler, og tilbyr nå bransjens mest spennende lederstilling.

Vi har vår hovedbase i Råde. Vi driver primært med salg og service av bobiler og campingvogner. Vi er i dag 20 ansatte som alle er lidenskapelig opptatt av kunder og fritidsmarkedet.  Vår målsetting er å innfri kundens drømmer om det ultimate fritidslivet.

Vi hadde i 2020 en omsetning på nærmere 150 millioner kroner og en meget god økonomi. Vi er stolte av å ha Norges største utstilling og utstyrsbutikk i moderne lokaler på hele 6300 kvm.

De svært kompetente medarbeiderne som jobber hos oss i dag har levert bransjens beste kundeopplevelser innen salg, service og ettermarked. Dette har skapt de beste forutsetningene for at kunden skal komme igjen og igjen. Vi trenger en driftssjef som tør å ta stafettpinnen og ta resultatene til nye høyder.

Er du klar?

Har du erfaring som service- eller driftssjef? Har du erfaring fra bransjen vår, bil- eller båtbransjen? Har du lyst til å jobbe med våre kompetente medarbeidere og våre kvalitetsprodukter som er markedsledende? Ønsker du å være med på å utvikle og implementere nye servicerutiner og serviceverktøy? Vil du jobbe i et selskap med god støtte fra vår leder, ansatte og ambisiøse eiere? Takler du et høyt tempo når kundene strømmer til oss i perioden fra mars til august?

Da må du ta kontakt med oss og/eller sende oss en søknad.

Vi ønsker en leder:

  • Som ønsker å bli med på en reise i en morsom og krevende bransje
  • Som har tro på våre produkter og forstår at vi jobber med kundens drømmer og deres fritid
  • Med systematisk tilnærming, som planlegger fremover og gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt
  • Med høy faglig ekspertise, spesialkunnskap innen servicemarkedet
  • Med en samarbeidende lederstil, som deler kunnskap, informasjon, erfaring og støtter andre for å nå selskapets og teamets mål
  • Med svært gode dokumenterte resultater 
  • Med utdannelse innenfor økonomi, logistikk og mekanikk (relevant erfaring kan kompensere for utdannelse)
  • Med gode norskkunnskaper og som behersker engelsk
  • Som kommuniserer på en klar, presis, effektiv og strukturert måte 
  • Som forstår at trygge medarbeidere skaper de beste forutsetninger for endring, utvikling og suksess
  • Med god forretningsforståelse og salgsorientering
  • Som ønsker å vinne som et lag

Vi er opptatt av at du er:

Initiativrik, analytisk, ærlig, tydelig, samvittighetsfull, arbeidsom, empatisk og en god lytter.

Viktige arbeidsoppgaver

  • Personalansvar for våre servicemedarbeidere
  • Budsjett og resultatansvar
  • Ansvarlig for innkjøp og styring av vårt lager ettermarked
  • Oppfølging og kontakt med våre leverandører
  • Planlegge og gjennomføre servicekampanjer
  • Være synlig og til stede sammen med våre ansatte og kunder
  • Stedfortreder for selskapets leder
  • Brobygger mellom eier og de ansatte
  • Sikre god informasjonsflyt i selskapet vårt

Hva kan vi tilby deg?

  • En spennende stilling i et selskap med eiere og ansatte som ønsker å lede utviklingen i bransjen vår
  • En super gjeng som ønsker nettopp deg med på laget
  • Markedets mest kompetente medarbeidere innenfor salg, service og ettermarked, med lang erfaring og høy kunde- og produktkompetanse
  • Konkurransedyktig, resultatbasert lønn med gode forsikringsordninger
  • Hektiske dager, men alltid et smil på lur
  • Eier med høy kompetanse om markedet og finansielle muskler til å utvikle kjeden videre
  • Bransjens mest spennende selskap med fokus på fremtidens kundereiser
  • Gode karrieremuligheter lokalt og på konsernnivå

Sammen med våre ansatte vil du som leder ha de beste forutsetninger for å kunne lykkes. Vi har en eier som har både vilje, evne og ressurser til å realisere målsettingene våre og som ønsker å satse på fremtiden. 

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Helge Holth
Tittel: Rekrutteringsrådgiver
Telefon: 911 58 265
E-post: holth@ferdrekruttering.no

Tellus Caravan og Fritid AS, er en bransjedrevet gruppedannelse som ble etablert 29. april 2021. Alle medlemsbedriftene er medeiere i konsernet som støttes finansielt og operativt av Credo Partners. Gruppens målsetting er å samle gode krefter for å delta i den pågående profesjonaliseringen av bransjen.

Tellus Caravan og Fritid AS består av 19 selskaper som vil omsette for ca 2 milliarder kroner i år.  Vi er 250 ansatte som alle har et glødende engasjement for kunder, bobil og caravan. Vi tilbyr et bredt spekter av høykvalitetsprodukter til konkurransedyktige priser. Vår kjede er landsdekkende og har et markedsledende servicetilbud, uansett hvor i Norge kunden befinner seg.

Salgsutvikling i bransjen har de to siste årene vært svært positiv. Vi forventer at utviklingen fortsetter. Potensialet for videre profesjonalisering av bransjen er stort, og sammen med sterke og langsiktige eiere og kompetente medarbeidere skal vi levere bransjens beste kundeopplevelser.

For mer informasjon gå inn på: www.tellus.no