Vil du være med å begeistre morgendagens kunde?
CUPRA er et nylansert bilmerke i Norge. Med utspring fra SEAT i Barcelona ble CUPRA etablert som et selvstendig bilmerke i 2018.
CUPRA Norge går egne veier ved å tilby våre kunder en moderne og digital kundereise. Vi selger alle våre modeller på nett og leverer de hjem på døren til kunden. I tillegg til dette har vi åpnet et nytt showroom på Harbitz torg på Skøyen i Oslo. DNAet i CUPRA er å kontinuerlig teste nye konsepter i en ellers tradisjonell bransje, og med oss på laget trenger vi en CUPRA Master som ønsker å tenke nytt sammen med oss.
Med 3 nye bilmodeller i horisonten over de neste 3 årene, opplever vi stadig større pågang og søker derfor etter en person som kan forsterke vårt team ytterligere.
Som CUPRA Master har du en svært sentral rolle i teamet.
Du vil være kundens første kontaktpunkt, du vil ha inngående kunnskap om våre modeller, tjenester og merkevare. Du vil også sammen med teamet ha ansvaret for at våre salgs- og logistikkoperasjoner går knirkefritt ut til kunder i hele Norge sammen med våre samarbeidspartnere internt og eksternt. Du blir en del av CUPRA kundesenter og følgelig vårt ansikt utad.
Ansvarsoppgaver:
- Ha ansvar for og behandle alle kundehenvendelser i samarbeid med resten av teamet
- Betjene våre kunder på vårt CUPRA kundesenter og vårt showroom i Oslo
- Medansvarlig for våre salgs- og logistikkoperasjoner
- Skape opplevelser sammen med kunden i showroom, på internett, på stand, på eventer, under prøvekjøringsaktiviteter og mer
Erfaring og kvalifikasjoner:
- Minimum 5 års erfaring fra salg/kundesenter
- Gode IT-kunnskaper/systemforståelse
- Erfaring fra bilbransjen er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper:
- Du er selvgående og ansvarsbevisst
- Du er tilpasningsdyktig og kan håndtere tidvis høyt tempo og parallelle prosesser
- Du har kapasitet til å gi mer for å overgå kundens forventninger
- Du jobber systematisk og evner å håndtere store mengder med informasjon på en strukturert måte
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende stilling for et kult og nyetablert merke i Harald A. Møller AS
- Tett samarbeid med tverrfaglige team i Møller Mobility Group / Harald A. Møller AS
- Utviklingsmuligheter i et stort konsern
- Konkurransedyktige betingelser
- Møller Mobility Groups solide pensjons- og forsikringsordninger
- Firmahytter
For å vise interesse for stillingen; last opp CV og kortfattet søknadsbrev. Ønsker du å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Caspar Vere.
Søk på stillingen: |
|
CV og søknad sendes: |
Søk her! |
Frist: |
24.08.2022 |
|
|
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden. |
|
|
Spørsmål om stillingen: |
|
Kontakt: |
Caspar Vere |
Tittel: |
Servicemarkedssjef |
Telefon: |
915 99 601 |
E-post: |
caspar.vere@moller.no |
Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no
Harald A. Møller AS er datterselskap av Møller Mobility Group og er Norges største bilimportør med import av Volkswagen, Audi, Skoda SEAT og Cupra. Selskapet har rundt 410 medarbeidere, og vi solgte over 43.000 nye personbiler og nyttekjøretøy i 2021.
