Birger N. Haug er et av de største privateide bilkonsernene i Norge, med over 75 års fartstid i bransjen. Vi er stolt forhandler av merkene Nissan, Hyundai, MG, Subaru, Maxus og Isuzu. Vi er i dag over 400 ansatte og er etablert i Stor-Oslo med avdelinger i Oslo, Bærum, Lillestrøm, Gardemoen, Follo, Drammen og Røyken. Samlet omsetning i 2021 var 2,8 mill. kr. og vi er rigget for videre vekst.

Vi ønsker nå å utvide teamet ytterligere med en dyktig person til å fylle rollen «kvalitet og prosess». Du vil administrere og videreutvikle våre systemer for kvalitet og prosess i servicemarkedet. Du vil også jobbe for at organisasjonen har nødvendig kompetanse og benytter systemene slik det er bestemt. På denne måten speile våre grunnverdier «kvalitet og omtanke» i alt av arbeid og all kommunikasjon med ansatte og kunder. 

Om stillingen

Stillingen vil inngå i Servicemarked Administrasjonen (SMA) som er et team på fem stykker som støtter opp om alle forhandlerne når det gjelder driften i servicemarkedet. Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:

  • Administrere og tilrettelegge for forvaltningen av kvalitetssertifiseringene ISO 9001 og ISO 14001.
  • Være administrator og sikre opplæring i firmaets styring, avvik, prosess og opplæringssystemer som Landax, Eco Online og BNH-Skolen. Det vil si tilrettelegge og følge opp forhandlernes bruk av systemene på en slik måte at man oppnår de ønskede effekter.
  • Ha ansvar for å administrere leverandørregistrene med hensyn til kontaktskvalitet, reforhandlingsfrekvens, avvik og ISO krav.
  • Ansvar for kundeundersøkelser. Dette innebærer analyse og kommunikasjon av resultater og bidra til konkretisering av tiltak.
  • Bidra inn i firmaets administrasjon av lærlingeordningen.
  • Bidra i tverrfaglige prosjekter der stillingens kompetanse er ønskelig.

Vi er på jakt etter personer som har:

  • Høyere utdanning
  • Erfaring med forbedringsarbeid og systematisk bruk av metoder og verktøy
  • Erfaring med ISO kvalitetssystem
  • Prosesskompetanse fra service eller produksjon
  • Kunnskap om relevante lover og forskrifter
  • Interesse for kvalitetsarbeid og kundetilfredshet
  • Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig
  • Gode opplærings- og coachingevner
  • Høy gjennomføringsevne

Du bør videre være rå på struktur, og foretrekker systematiske arbeidsformer. Du bør ha et glødende engasjement for at vi skal levere kvalitet i alle ledd, og fungere dermed også som en god pedagog med et vinnende vesen. Det er også positivt om du er flink til å formidle, er selvgående og motiveres av å se at eget bidrag til å bedre struktur gjør at andre lykkes bedre.

?Kjenner du deg igjen og liker det vi kan tilby? Da oppfordrer vi deg til å søke og bli med på vinnerteamet.

Vi tilbyr

  • En trygg arbeidsgiver som tør satse på sine medarbeidere
  • En trygg arbeidsplass som er i vekst
  • Få jobbe med kjente og etablerte merkevarer
  • Arbeidsmiljø basert på sterk kultur og samhold
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Gode behandlingsforsikringer
  • Konkurransedyktige betingelser
Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Petter N. Haug
Tittel: Teknisk direktør
Telefon: 992 13 300

Birger N. Haug er et av de største privateide bilkonsernene i Norge, med over 75 års fartstid i bransjen. Vi er stolt forhandler av merkene Nissan, Hyundai, MG, Subaru, Maxus og Isuzu. Vi er i dag over 400 ansatte og er etablert i Stor-Oslo med avdelinger i Oslo, Bærum, Lillestrøm, Gardermoen, Follo, Drammen og Røyken. Samlet omsetning i 2021 var 2,8 mill. kr., og vi er rigget for videre vekst.

Vår visjon er å være markedets beste leverandør av komplett elbil-mobilitet i Stor-Oslo. Vi er leverandør av nullutslippsbiler og ønsker å bidra positivt til et bærekraftig samfunn med et så lite karbonfotavtrykk som mulig. Kulturen vår preges av engasjement, høy kompetanse og løsningsorientering, i tillegg dyrker vi entusiasme, tempo og energi i hverdagen. Hos oss er det gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi er opptatt av kundenes behov og gjør det vi kan for å skape svært fornøyde kunder som vil anbefale oss til andre.