
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
Tydelig leder som brenner for kundereiser, kvalitet og gode resultater?
👉Da kan det være nettopp du som er Nardo Bil Ålesund sin nye Servicemarkedsleder.
Vi ser etter deg som liker å ha oversikt, trives med ansvar og får energi av å utvikle både mennesker og prosesser.
Hos oss får du en nøkkelrolle i servicemarkedet, og blir en viktig del av både lederteamet hos Nardo Bil Ålesund og Servicemarkedsgruppen i Nardo Bil Gruppen.
Sammen med teamet ditt, vil du bidra til at vi sammen med resten av konsernet når de strategiske målene vi har satt mot 2027:
Topp 10 bilforhandlergruppering i Norge
Bransjens mest fornøyde medarbeidere
Bransjens mest fornøyde kunder
Blant bransjens mest bærekraftige aktører
🙋 Hva er jobben?
Som Service Manager har du det overordnede ansvaret for servicemarkedet med hovedansvaret for kundetilfredshet, kvalitet og lønnsomhet for merkevarene Volvo og Polestar. Du leder et team av dyktige medarbeidere og sørger for at både kunder og medarbeidere får gode opplevelser, hver dag.
Du vil også få en sentral rolle i å videreutvikle verkstedsdriften vår.Vi jobber med kontinuerlig utvikling, og du vil være med på å forbedre drift, resultater, styrke økonomien og videreutvikle en kultur preget av kvalitet, ansvar og utvikling.
Dine hovedoppgaver vil være:
Lede og utvikle serviceteamet med tydelighet og engasjement
Sikre høy kundetilfredshet og profesjonell kundedialog
Følge opp budsjett, nøkkeltall og økonomiske mål
Planlegge og fordele ressurser effektivt
Sørge for at lover, HMS og produsentkrav etterleves
Bygge gode relasjoner med kunder, samarbeidspartnere og produsenter
Identifisere nye forretningsmuligheter og bidra i markedsarbeid
👀 Hvem ser vi etter?
Vi tror du lykkes i rollen hvis du har erfaring fra ledelse i et bilverksted, karosseriverksted eller lignende typer produksjonsavdelinger.
De som kjenner deg, vil nok omtale deg som strukturert, tydelig og trygg i lederrollen.
Du er opptatt av både mennesker og resultater, og vet at bærekraftig drift kun er mulig når en har hele laget med seg.
Du har både en god økonomisk forståelse når det kommer til driften, og en god bilteknisk forståelse som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger, støtte teamet i tekniske vurderinger og sikre kvalitet i leveransen – fra første kundekontakt til ferdig utført arbeid.
Dette, kombinert med evnen din til å analysere og formidle nøkkeltall på en forståelig måte, er det som har gjort at du kan vise til gode resultater i tidligere stillinger.
Kanskje har du også kunnskap om CRM-systemer, god systemforståelse og erfaring med eller kjennskap til garantihåndtering.
I arbeidshverdagen trives du best i et miljø det det skjer mye, og du foretrekker å få jobbe med et bredt sett av ulike oppgaver.
Denne jobben er riktig for deg om du har lyst til å gjøre en forskjell, og bidra til utvikling.
🤝Hva tilbyr vi?
God opplæring med egen fadder.
Utstyr som får jobben gjort, i moderne verkstedlokaler.
Lønn etter avtale og gode betingelser i henhold til Biloverenskomsten.
5 uker ferie, hvert år.
Forsikring som dekker mer enn bare yrkesskader. Du er sikret ved sykdom, ulykker og dødsfall, og det finnes mulighet for å ta med deg forsikringen videre.
Muligheten til å utvikle deg gjennom kurs, og videre karrieremuligheter internt.
Et miljø som scorer høyt på trivsel! I Nardo Bil Gruppen oppgir 90% at de er fornøyde med å være ansatt, 90% vil anbefale oss som arbeidsgiver og hele 95% oppgir at de er fornøyd med sin nærmeste leder.
🎯Tenker du at dette er midt i blinken? Da vil vi gjerne høre fra deg!