Volvo Car Stor-Oslo:

Tekniker Coach/Teamleder

Vi er på jakt etter en ny teamleder til verkstedet vårt hos Volvo Car Økern!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Økern
Søknadsfrist: 3. juli

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Erlend Alexander Nitter
Stillingstittel: Servicemarkedssjef Økern
Telefon: +47 974 05 381
E-post:  erlend.nitter@volvocarstoroslo.no

Kontaktperson: Helge Halle Bekkebråten
Stillingstittel: Servicemarkedssjef VCSO
Telefon: +47 902 33 252
E-post: helge.bekkebraten@vcso.no

Om arbeidsgiver:

Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandler og er representert med lokasjoner på Økern, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, smart repair, samt også skade og lakk. Selskapet har også servicemarkedsansvar for Polestar og utlevering av nye Polestar skjer på selskapets anlegg på Økern. Selskapet har 200 medarbeidere og er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.

Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars` europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo opplevelse. Vi skal modernisere og oppgradere måten kunden kjøper, abonnerer og foretar service på bilene sine.

Volvo Car Stor-Oslo vokser, ambisjonene våre er store og den viktigste suksessfaktoren ligger i å få de riktige kollegaene med på laget vårt. 

Volvo Car Økern har stor pågang, og samtidig jobber vi kontinuerlig med utvikling av måten vi driver verksted og ettermarked på.

Vi er derfor på jakt etter en Tekniker Coach/Teamleder som skal være ansvarlig for å lede og utvikle sitt eget team. Avdelingen består i dag av ca 25 medarbeidere.

Volvo Car Økern har ca. 100 medarbeidere, fordelt på verksted, salg, kundesenter - og stabsfunksjon. 

Vår visjon "Det beste vertskap i alle opplevelser" er noe vi hver dag skal etterleve. Vi tror at ved å levere høy kvalitet i vertskapet for våre kunder, beriker vi ikke bare kundeopplevelsen, men vi danner også grunnlaget for langvarige relasjoner og lojalitet. Gjennom dedikasjon til eksepsjonell service og genuine relasjoner, ønsker vi å sette standarden for vertskapet i vår bransje. For å støtte opp under vår visjon har vi definert fem verdier som guider oss i våre daglige beslutninger og handlinger:

Respekt - Løsningsorientert - Omtanke - Imøtekommende - Engasjert

Hva vi forventer av deg:

Som leder må du kunne påvise og fastsette forbedringsområder og resultatmål, formidle disse og følge disse opp på en inspirerende og motiverende måte gjennom fremragende kommunikasjonsevner. Du må ha et driv som engasjerer og ha en åpen, tydelig og vennlig kommunikasjonsstil.

Du vil passe godt inn hos oss om du:

  • Er genuint interessert i bil, bilfag og i å lede mennesker
  • Har fagbrev som bilmekaniker eller relevant erfaring som kan kompensere
  • Liker å jobbe systematisk og forstår viktigheten av kvalitet
  • Motiveres av å lede og utvikle mennesker og team
  • God evne til å bygge tillit og skape gode relasjoner
  • Trives med kundekontakt og opptatt av å levere god kundeservice
  • Har vilje til å stå på for kundens og bedriftens beste
  • God systemforståelse og evnen til å lære nye systemer
  • God muntlig skriftlig fremstillingsevne, på både norsk og engelsk
  • Førerkort klasse B

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Lede et team på 7-8 personer
  • Bemanning - og vaktplanlegging
  • Koordinere kundehenvendelser og bookinger
  • Oppfølging av rutiner og kvalitet

Hva du kan forvente av oss:

Vi kan love deg en spennende hverdag i et selskap i vekst med dyktige kollegaer og innovative produkter. Vi har et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø, med motiverte og engasjerte kollegaer. Hos oss får du også store muligheter for personlig utvikling.

Kompetente mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!

SØK HER

Powered by Labrador CMS