Team Verksted AS:

Kundemottaker

Bli vårt nye ansikt utad – vi søker kundemottaker til Team Verksted Follo!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform:  Fast
Arbeidssted: Langhus
Søknadsfrist: 19. oktober

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Tor Anders Andersen
Stillingstittel: Avdelingsleder
Telefon: 90 12 98 30

Om arbeidsgiver:

Team Verksted ble etablert som kjede i juli 2011. Alle verkstedene har lang og bred erfaring i vedlikehold og service på spesielt tyngre kjøretøy. Alle er godkjente flermerkeverksteder.

Våre 350 ansatte vet alle hvor viktig kjøretøyet er for våre kunder. Vi vektlegger god service, kvalitet og kompetanse for å gjøre verkstedopphold så kort og godt som mulig. Vi utfører reparasjon og vedlikehold på store varebiler, bobiler, lastebiler, busser og hengere. Alle merker er velkomne. Våre verksteder er utrustet med moderne og avansert utstyr for reparasjon og elektronisk feilsøking. Hos oss sparer man tid og penger, alt for at våre kunder skal kunne ha bilen der den hører hjemme - på veien!

Vi har egen import av reservedeler til de fleste kjøretøy og hengere. En av våre grunntanker er å holde utgiftene for bilhold så rimelig som mulig. Derfor prøver vi å skaffe alternative deler hos kjente leverandører til en gunstig pris – men alltid av original kvalitet.

Hjemmeside

Kundemottaker – Team Verksted Follo

Er du en person som trives med kundekontakt, liker å ha kontroll på mange oppgaver samtidig og har et smittende godt humør? Da kan du være den vi ser etter!Team Verksted Follo er et allsidig og merkeuavhengig verksted med bred erfaring innen service og reparasjon av både tunge kjøretøy, busser, varebiler og bobiler. Hos oss møter du et engasjert og kompetent team med stor yrkesstolthet og godt samhold. Nå søker vi en kundemottaker som vil være bindeleddet mellom våre kunder og verkstedet – og bidra til at kundene våre får en trygg og god opplevelse.

Verkstedet holder til sentralt ved E6 og er en del av Team Verksted AS - en landsdekkende verkstedkjede med avdelinger i hele Norge fra Kristiansand i sør til Alta i nord.

Er du klar for nye utfordringer i et profesjonelt og engasjert miljø? Da håper vi å høre fra deg!

Arbeidsoppgaver

Dine viktigste oppgaver vil være:

  • Være første kontaktpunkt for våre kunder – både fysisk og på telefon

  • Planlegge og koordinere verkstedtimer

  • Følge opp kunder før, under og etter verkstedsbesøk

  • Samarbeide tett med mekanikere og verkstedsledelse for å sikre god flyt

  • Bidra til at kundene våre føler seg sett, hørt og ivaretatt

Kvalifikasjoner

  • Bransje erfaring er foretrukket

  • Bilfaglig og teknisk bakgrunn ønskelig, men ikke et krav

  • Ha gode datakunnskaper og erfaring med planleggingsverktøy

Personlige egenskaper

  • Selvstendig, utadvendt og serviceinnstilt

  • Pliktoppfyllende og ansvarsbevisst

  • Lagspiller og med stor og fleksibel arbeidskapasitet

  • Strukturert, effektiv og ha godt humør

  • Resultat og løsningsorientert

  • Relasjonsbygger som er god til å lytte og kommunisere

  • Beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig

  • Blid!

Vi tilbyr

  • Spennende arbeidsdag med varierte arbeidsoppgaver

  • Gode muligheter for personlig utvikling

  • Kurs, sertifisering og opplæring etter behov

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, som AFP og helseforsikring

  • Kantineordning

  • Godt arbeidsmiljø

SØK HER

Powered by Labrador CMS