Hedin Performance Cars:

Servicemarkedsleder

Porsche Center Stavanger søker servicemarkedsleder!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform:  Fast
Arbeidssted: Stavanger
Søknadsfrist: 24. september

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Bård Stene
Stillingstittel: Plassjef
Telefon: 45 25 96 82

Om arbeidsgiver:

Hedin Performance Cars er en del av Hedin Mobility Group-konsernet.

Siden 2017 har Hedin Performance Cars representert Porsche på både den svenske og norske markedet. I Sverige finnes det seks Porsche Center lokalisert i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad og Umeå. I tillegg til våre Porsche Center har vi også et skadeverksted i Göteborg, Hedin Performance Skadecenter.

På det norske markedet finnes det tre Porsche Center i Son, Stavanger og Kristiansand. 

I nær fremtid planlegger vi å utvide ytterligere i Nord-Sverige ved å åpne et Porsche Center i Luleå, samt også et Porsche Center i Fredrikstad i Norge.

På våre fullservice-anlegg hjelper vi deg med nye og brukte biler, service, reparasjoner, dekkverksted, dekkhotell, vinterlagring av din Porsche, reservedeler, tilbehør og bilpleie.

Vi ser etter vår nye servicemarkedsleder, og ønsker deg som er dyktig på å bygge team og som har erfaring fra servicemarkedet.

Som servicemarkedsleder for Porsche Center Stavanger vil du få ansvar for å sikre optimal drift og servicekvalitet for våre kunder. Du vil ha personal- og resultatansvar for servicemarkedet. Stillingen rapporterer til plassjef for Porsche Center Stavanger.

Dette er noe av det vi ønsker å tilby deg:

  • Du får jobbe med den eksklusive merkevaren Porsche
  • Våre verksteder er moderne, med utstyr og funksjoner av høyeste kvalitet
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger som inkluderer behandlingsforsikring
  • Resultatbasert bonusordning
  • Dedikerte og motiverte kollegaer
  • Gode personalgoder, blant annet gode priser på kjøp av bil, deler og verkstedtjenester

I Hedin Performance Cars har vi sterkt fokus på å bygge gode fagmiljøer og positive arbeidsmiljøer. Det er viktig for oss at alle våre ansatte føler seg verdsatt og sett og får muligheten til å videreutvikle seg.

Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:

  • Overordnet ansvar for drift og ledelse av servicemarkedet
  • Sikre at vi leverer den beste kundereisen og har kundeperspektiv i alt vi gjør
  • Jobbe med kontinuerlig forbedring og effektivisering av servicemarkedet
  • Dyrke og utvikle den gode relasjonen vi har til våre samarbeidspartnere
  • Utarbeidelse av salgs- og markedsplaner for servicemarkedet
  • Kontaktpunkt for importør mot servicemarkedet
  • Personalansvar for ansatte i servicemarkedet
  • Pådriver for å skape et godt team og jobbe kontinuerlig for å sikre et godt arbeidsmiljø

Vi søker etter kandidater med dokumentert ledererfaring fra servicemarkedet, og som er god på å vise retning, skape begeistring og sikre resultater. For å lykkes i denne jobben er det også viktig med god IT-forståelse, samt gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk.

Gode egenskaper innen kundebehandling, koordinering og kommunikasjon gir de beste forutsetningene for å lykkes i rollen. Vår kultur kjennetegnes av lidenskap og nytenkning, og våre verdier – ærlighet, respekt og ydmykhet – gjennomsyrer alt vi gjør. I denne rollen er det viktig å kunne skape engasjement gjennom å bygge tillitt, gode relasjoner og motivere teamet.

Rekrutteringsprosess

Søknadsfrist er 24.september, men ikke vent med å søke på denne muligheten da vi vurderer kandidater og intervjuer fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!

SØK HER

Powered by Labrador CMS