Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
Porsche Center Stavanger søker servicemarkedsleder!
Vi ser etter vår nye servicemarkedsleder, og ønsker deg som er dyktig på å bygge team og som har erfaring fra servicemarkedet.
Som servicemarkedsleder for Porsche Center Stavanger vil du få ansvar for å sikre optimal drift og servicekvalitet for våre kunder. Du vil ha personal- og resultatansvar for servicemarkedet. Stillingen rapporterer til plassjef for Porsche Center Stavanger.
Dette er noe av det vi ønsker å tilby deg:
- Du får jobbe med den eksklusive merkevaren Porsche
- Våre verksteder er moderne, med utstyr og funksjoner av høyeste kvalitet
- Gode pensjon- og forsikringsordninger som inkluderer behandlingsforsikring
- Resultatbasert bonusordning
- Dedikerte og motiverte kollegaer
- Gode personalgoder, blant annet gode priser på kjøp av bil, deler og verkstedtjenester
I Hedin Performance Cars har vi sterkt fokus på å bygge gode fagmiljøer og positive arbeidsmiljøer. Det er viktig for oss at alle våre ansatte føler seg verdsatt og sett og får muligheten til å videreutvikle seg.
Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:
- Overordnet ansvar for drift og ledelse av servicemarkedet
- Sikre at vi leverer den beste kundereisen og har kundeperspektiv i alt vi gjør
- Jobbe med kontinuerlig forbedring og effektivisering av servicemarkedet
- Dyrke og utvikle den gode relasjonen vi har til våre samarbeidspartnere
- Utarbeidelse av salgs- og markedsplaner for servicemarkedet
- Kontaktpunkt for importør mot servicemarkedet
- Personalansvar for ansatte i servicemarkedet
- Pådriver for å skape et godt team og jobbe kontinuerlig for å sikre et godt arbeidsmiljø
Vi søker etter kandidater med dokumentert ledererfaring fra servicemarkedet, og som er god på å vise retning, skape begeistring og sikre resultater. For å lykkes i denne jobben er det også viktig med god IT-forståelse, samt gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk.
Gode egenskaper innen kundebehandling, koordinering og kommunikasjon gir de beste forutsetningene for å lykkes i rollen. Vår kultur kjennetegnes av lidenskap og nytenkning, og våre verdier – ærlighet, respekt og ydmykhet – gjennomsyrer alt vi gjør. I denne rollen er det viktig å kunne skape engasjement gjennom å bygge tillitt, gode relasjoner og motivere teamet.
Rekrutteringsprosess
Søknadsfrist er 24.september, men ikke vent med å søke på denne muligheten da vi vurderer kandidater og intervjuer fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!