Mobile AS:

Ambulerende kundemottager

Vi søker Ambulerende kundemottager!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Billingstad
Søknadsfrist: Snarest

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Tore Attar
Stillingstittel: Servicemarkedssjef - konsern
Telefon: 40 43 20 95

Om arbeidsgiver:

Mobile AS er et av Norges største bilforhandlerkonsern med 35 forhandlere og ca. 950 ansatte. Vi representerer over 20 bilmerker og solgte i 2024 mer enn 16.000 biler.

Virksomheten er sertifisert i tråd med ISO 9001 - kvalitetsledelse og ISO 14001 - miljøledelse.

Vi er en organisasjon i sterk utvikling og har store ambisjoner for fremtiden.

Hjemmeside

Vi søker en fleksibel, selvgående og serviceorientert ambulerende kundemottager som skal fylle rollen som en positiv og viktig ressurs for våre forhandlere.

Du skal reise rundt til våre bilforretninger og bistå i kundemottak/ verkstedadministrasjon der det oppstår behov ved sykdom, midlertidige bemanningsutfordringer eller perioder med ekstra høy arbeidsbelastning.

Når du en sjelden gang ikke er ute hos en av våre forhandlere skal du jobbe på hovedkontoret på Billingstad med tiltak for å bedre de administrative rutinene og driften av konsernets servicemarkedsavdelinger.

Dette er en interessant og spennende mulighet for deg som;

  • Ønsker en variert og selvstendig arbeidshverdag

  • Brenner for gode kundeopplevelser

  • Kan bidra til å etablere gode administrative rutiner på servicemarkedet

  • Motiveres av å være en viktig støttespiller for våre lokale servicemarkeder

  • Liker å treffe nye mennesker og jobbe i stadig nye organisasjoner

  • Har klare tanker rundt hvordan et velfungerende servicemarked må fungere og vil dele dette med andre

Arbeidsoppgaver:

Ute hos forhandlerne:

  • Fylle rollen som servicerådgiver / kundemottager for en kortere eller lenger periode

  • Ta imot kunder og sørge for god kundereiser

  • Registrere, og følge opp arbeidsordrer

  • Fakturering av arbeidsordrer

  • Planlegge og koordinere verkstedtimer

  • Bidra til at konsernets rutiner og standarder følges

På hovedkontoret:

  • Være ressurs ovenfor våre bilforhandlere i forhold til verkstedadministrasjon/ kundemottak

 Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundemottak/tilsvarende

  • Gode og relevante IT-kunnskaper

  • God systemforståelse

  • Førerkort klasse B

  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Positiv, selvstendig, serviceinnstilt og løsningsorientert

  • Strukturert og selvdreven

  • Fleksibel og trives med reisevirksomhet

  • Gode samarbeidsevner og profesjonell fremtreden

  • Trives i en rolle hvor ingen dager er like

  • Motivert til å ta, og fylle en viktig rolle

  • Lyst til, og god på å overføre egen kunnskap og erfaringer samt «best practise»

Vi tilbyr:

  • En variert arbeidshverdag med stort handlingsrom

  • Muligheten til å jobbe på tvers av mange forhandlere i et av Norges største bilkonsern

  • En viktig stilling / oppgave som vil bli høyt verdsatt

  • God opplæring og støtte fra konsernets servicemarkedsavdeling

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Et sterkt fagmiljø og gode utviklingsmuligheter

Arbeidssted:

Mobiles bilforhandlere i Sør-Norge

For spørsmål om stillingen, kontakt:

Tore Attar på mob.: 40 43 20 95

SØK HER

Powered by Labrador CMS